anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Możliwość anulowania zakupu przez sprzedającego

Sosenkasklep
#7 Wielbiciel#

Witajcie,

jestem sprzedawcą, i kilkukrotnie kupujący dokonali zakupu, jednak go nie opłacili "bo już nie chce albo kupili przypadkiem". U mnie wisi to jako zamówienie, z tym że nieopłacone, w związku z tym go nie zrealizuję. Chciałabym to zamówienie ze swojej strony anulować, ponieważ kupujący ma mnie gdzieś i tego nie robi, a ja nie mogę ponownie wystawić tego przedmiotu, bo w każdej chwili kupujący może chcieć znów ten zakup opłacić. 

Moje pytanie: czy z poziomu sprzedawcy mogę anulować nieopłacone zamówienie tak, żeby kupujący nie miał już później opcji zapłacenia?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Sosenkasklep Chyba nie ma takiej możliwości. Kupujący może płacić po dłuższym czasie. Możesz mu tylko wysłać info, że skoro nie opłacił towaru w czasie regulaminowych 7 dni, nie dotrzymał warunków umowy, więc wpłata po tym terminie będzie zwrócona.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Sosenkasklep Kupujacy ma na zpłatę 7 dni , ale mialem pacjentow budzących się po 2 a nawet 3 miesiącach. Jedyne co możesz zrobić to wysłać kupującemu monit z informacją o anulowaniu transakcj .

oznacz moderatorów