Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
jestem sprzedawcą, i kilkukrotnie kupujący dokonali zakupu, jednak go nie opłacili "bo już nie chce albo kupili przypadkiem". U mnie wisi to jako zamówienie, z tym że nieopłacone, w związku z tym go nie zrealizuję. Chciałabym to zamówienie ze swojej strony anulować, ponieważ kupujący ma mnie gdzieś i tego nie robi, a ja nie mogę ponownie wystawić tego przedmiotu, bo w każdej chwili kupujący może chcieć znów ten zakup opłacić.
Moje pytanie: czy z poziomu sprzedawcy mogę anulować nieopłacone zamówienie tak, żeby kupujący nie miał już później opcji zapłacenia?
Pozdrawiam
@Sosenkasklep Chyba nie ma takiej możliwości. Kupujący może płacić po dłuższym czasie. Możesz mu tylko wysłać info, że skoro nie opłacił towaru w czasie regulaminowych 7 dni, nie dotrzymał warunków umowy, więc wpłata po tym terminie będzie zwrócona.
Sosenkasklep Kupujacy ma na zpłatę 7 dni , ale mialem pacjentow budzących się po 2 a nawet 3 miesiącach. Jedyne co możesz zrobić to wysłać kupującemu monit z informacją o anulowaniu transakcj .