Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . Mam swoją pierwszą sprzedaż. przed sprzedażą kupujący napisał do mnie i wyjaśnił wszystkie pytania dotyczące produktu. następnego dnia kupujący zapłacił za towar na moim koncie, zmienił się status zamówienia. ale mówi, że oczekuje się płatności i nic się nie dzieje (
Kupil, zapłacił to środki muszą być tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?dateFrom=2023-03-17&dateTo=2023-... są?
tam nic nie ma
@mprint-dtg Cześć. 🙂 Widzę na Twoim koncie zamówienie numer 28e71ff0-db47-11ed-b8da-51dafed81c9a z 15 kwietnia. 🙂 Obecnie status płatności za to zamówienie to "rozpoczęta" zatem nie wysyłaj towaru, zanim środki nie zaksięgują się na Twoim koncie Allegro Finanse.
Statusy wpłat sprawdzisz w zakładce Zamówienia – status wpłaty zobaczysz przy każdym zamówieniu. 🙂
Dziękuję za odpowiedź . Ile czasu może zająć otrzymanie pieniędzy? Kupujący poprosił o wysłanie w poniedziałek
płatność online liczona jest w sekundach. Przelew tradycyjny nawet i dobę. Często jest tak, że płątność rozpoczeta, a niedokończona i klient o tym nie wie.
@mprint-dtg Może sobie prosić, jak nie będziesz miał kasy na koncie -nie wysyłasz, ponieważ może ich tam nie być nigdy.
@mprint-dtg Najlepiej napisz do klienta i poinformuj go, że płatność ma status "rozpoczęta". Być może kupujący będzie musiał zlecić przelew ponownie.