anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja pierwsza sprzedaż proszę o pomoc

mprint-dtg
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry . Mam swoją pierwszą sprzedaż. przed sprzedażą kupujący napisał do mnie i wyjaśnił wszystkie pytania dotyczące produktu. następnego dnia kupujący zapłacił za towar na moim koncie, zmienił się status zamówienia. ale mówi, że oczekuje się płatności i nic się nie dzieje (

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mprint-dtg
#8 Zapaleniec#

tam nic nie ma

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mprint-dtg Cześć. 🙂 Widzę na Twoim koncie zamówienie numer 28e71ff0-db47-11ed-b8da-51dafed81c9a z 15 kwietnia. 🙂 Obecnie status płatności za to zamówienie to "rozpoczęta" zatem nie wysyłaj towaru, zanim środki nie zaksięgują się na Twoim koncie Allegro Finanse.  

Statusy wpłat sprawdzisz w zakładce Zamówienia – status wpłaty zobaczysz przy każdym zamówieniu. 🙂 

oznacz moderatorów

mprint-dtg
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź . Ile czasu może zająć otrzymanie pieniędzy? Kupujący poprosił o wysłanie w poniedziałek

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

płatność online liczona jest w sekundach. Przelew tradycyjny nawet i dobę. Często jest tak, że płątność rozpoczeta, a  niedokończona i klient o tym nie wie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mprint-dtg Może sobie prosić, jak nie będziesz miał kasy na koncie -nie wysyłasz, ponieważ może ich tam nie być nigdy.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mprint-dtg Najlepiej napisz do klienta i poinformuj go, że płatność ma status "rozpoczęta". Być może kupujący będzie musiał zlecić przelew ponownie. 

oznacz moderatorów