Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . Moje konto sprzedawcy jest zablokowane . Gdy wczoraj chciałem dodać nowy produkt do swojej sprzedaży , dostałem informacje ze moje konto jest zablokowane i muszę dokonać płatności . Dziś rano zamówiłem rozmowę i gdy Pani Konsultantka do mnie oddzwoniła powiedziała ze to może wynikać z innego powodu . Również moje oceny zostały usunięte i nie mogę nic dodać . Jestem nowym sprzedawca i możliwe ze popełniłem jakiś błąd , proszę o pomoc w odblokowaniu mojego konta. Pozdrawiam Maciej [edycja]
W sprawie blokady tylko z działem bezpieczeństwa, tu moderacja Ci nie pomoże: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Dzień dobry . Dostałem MEiL o takiej treści:Wskazana kwestia jest już poruszona w zgłoszeniu o numerze 32972985. Tym samym proszę o kontynuację bezpośrednio we wskazanym wątku.
moje pytanie . Gdzie mogę znaleźć ten wątek ?
Blokadę na konto nakłada Dział bezpieczeństwa allegro i tylko oni mogą ją zdjąć . Musisz z nimi pisać w tej sprawie.
@GoodShop777 wiadomość o podanym numerze (32972985) powinna być na Twojej skrzynce pocztowej, spróbuj ją proszę wyszukać wpisując ten numer w wyszukiwarce poczty.
W wiadomości poprosiliśmy o wyjaśnienie kilku translacji na Twoim koncie.
Jeśli nie znajdziesz wiadomości po numerze, wpisz proszę to: 006F03538B28542C.