Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeden z kupujących nie był usatysfakcjonowany po otrzymaniu towaru i niezwłocznie zwróciliśmy mu pieniądze. Ale 14 dni później nadal oznaczył dyskusję jako nierozstrzygniętą, co poważnie wpłynęło na wynik jakości sprzedaży mojego sklepu, który został odjęty 580 punktów i zamieniony na wynik negatywny, a po zobaczeniu naszej wiadomości z prośbą o zamknięcie dyskusji Następnie odpowiedz, że dyskusja została rozwiązana, ale dyskusja nadal nie jest zamknięta. Moje konto również zostało zawieszone ze względu na niski wynik jakości sprzedaży. Jak rozwiązać ten problem?
@Hualian please log into your account and contact us again here: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@Hualian Znając wątki i życie nie odblokują jak nie rozwiążesz sprawy z kupującym, żeby jakość się podniosła co najmniej do neutralnej.