Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałem zapytać czy orientują się Państwo czy wdrożenie kampanii monet allegro,wpływa na lepsze pozycjonowanie się ofert?Czy nie ma to większego znaczenia?Nie mogę znaleźć nigdzie informacji?Ewentualnie może ktoś wie co najbardziej wpływa na wysokie pozycjonowanie?Chyba jaki algorytm to sprawdza czy się myle?
Pozdrawiam:)
@autolux007 regulaminu nie czytałeś a zaakceptowałeś 😄
Trafność uwzględnia następujące czynniki:
Dane o Ofercie: tj. głównie czy Oferta jest połączona z Produktem (dotyczy wyłącznie Ofert w ramach listy Produktów), zgodność opisu Oferty z Regulaminem, liczba wyświetleń Oferty w różnych przedziałach czasu, liczba zakupów dokonanych w ramach danej Oferty, liczba Towarów dodanych przez Użytkowników do koszyka w ramach danej Oferty, liczba Użytkowników, którzy dodali lub usunęli daną Ofertę z listy ulubionych, cena Towaru będącego przedmiotem Oferty, liczba metod darmowej dostawy udostępnionych przez Sprzedającego w ramach Oferty, przewidywany czas dostawy Towaru wynikający z deklarowanego przez Sprzedającego czasu wysyłki Towaru, rzeczywistego czasu realizacji tej wysyłki oraz czasu przewozu Towaru przypisanego dla udostępnionych przez Sprzedającego metod dostawy w ramach Oferty, dostępność darmowego zwrotu Towaru, stan oferowanego Towaru w tym jego cechy, tryb zawarcia umowy sprzedaży - Kup teraz/Licytacja, czas trwania Oferty, skorzystanie z opcji promowania Oferty, wyróżnienie Oferty oznaczeniem “Oficjalny Sklep”, wyróżnienie Oferty oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny”, umieszczenie Oferty w Strefie Okazji, zamieszczenie Oferty w kategorii, która najlepiej odpowiada danemu rodzajowi asortymentu, oraz czy tytuł Oferty jest podobny do treści zapytania Użytkowników w wyszukiwarce o Towar będący przedmiotem tej Oferty;
Dane o Sprzedającym: tj. głównie liczba ocen polecam i nie polecam, procent poleceń od Kupujących, średnia ocena zgodności Towaru z opisem, średnia ocena jakości obsługi Kupującego, nadanie zamówienia w terminie zadeklarowanym w Ofercie i terminowe uzupełnianie numerów przesyłek, czas udzielenia odpowiedzi na wiadomości od innych Użytkowników, ocena jakości sprzedaży widoczna w panelu “Jakość mojej sprzedaży”, uczestnictwo w programie Super Sprzedawca, liczba naruszeń Załącznika nr 1 do Regulaminu, liczba upomnień w związku z naruszeniami art. 13.3 Regulaminu oraz art. 1 pkt. 4 i 7 Załącznika nr 2 do Regulaminu.
Reprezentant Produktu uwzględnia następujące czynniki:
odpłatne wyróżnienie Oferty (najpierw wyświetlamy Oferty wyróżnione);
jakość Sprzedającego;
format sprzedaży Oferty (najpierw wyświetlamy Oferty z opcją “Kup Teraz”);
stan Towaru (najpierw wyświetlamy Towary oznaczone jako “Nowe”);
jakość pierwszego zdjęcia Oferty;
cena Towaru;
zainteresowanie Użytkowników Ofertą;
uzupełnienie obowiązkowych parametrów Oferty;
dostosowanie treści parametrów Oferty do sprzedaży prowadzonej w ramach działalności gospodarczej;
wyróżnienie Oferty oznaczeniem „Gwarancja najniższej ceny”;
przewidywanym czasie dostawy.
odpłatne wyróżnienie Oferty (najpierw wyświetlamy Oferty wyróżnione);
czy dotyczy to ofert powiazanych z kampania np monet?
Czy jedną z form wyróżnienia wpływającą na promowanie jest program monet?175% prowizji nie dotyczy chyba monet?
Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło.Czy posiadanie Logotypu sprzedającego wpływa na pozycjonowanie ofert?To jest niemały koszt chyba 3000zł brutto.
@autolux007 monety to nie wyróżnienie, wyżej wkleiłem co do tego się zalicza i ile jest tam prowizji 😄
Dziekuje za informacje.Odnośnie logotypu czy to wpływa?