Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Mój sklep nie może wypłacić pieniędzy
Sprzedaż została obecnie zawieszona.
Ponieważ platforma została już wcześniej oszukana,
Tymczasowo nie mogę wypłacić pieniędzy za pośrednictwem płatności strony trzeciej. Potrzebuję renegocjacji z platformą przez zewnętrzną firmę płatniczą, ale nie jestem pewien, kiedy negocjacje zostaną zakończone.
Innym sposobem jest znalezienie banku, który akceptuje złotówki.
Nie mamy jednak konta bankowego, a jego założenie jest obecnie bardzo skomplikowane.
Jeśli widzisz te wiadomości, odpowiedz mi
Bardzo dziękuję
szczere pozdrowienia
Hello!
My store cannot withdraw money
Sales have now been suspended.
Because the platform was defrauded before,
I am temporarily unable to withdraw money through third-party payment. I need the third-party payment company to renegotiate with the platform, but I am not sure when the negotiation will be completed.
Another way is to find a bank that accepts PLN.
But we don’t have a bank account. It’s very complicated to get it now.
If you see these messages, please reply to me
Thank you so much
sincere regards
@Miraito I'm sorry, but our consultant have already informed you that for activation withdrawals from Allegro, you must provide a withdrawal account that accepts funds in PLN.