Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z nadaną paczką w żabce, wczoraj do żabki dostarczone 2 paczki o godzinie 10, kurier był o 12 i nie wysłali, dzisiaj kurier był dali 1 paczkę druga nadal leży nie wysłana, mi punkty za terminową wysyłkę lecą, klient się wkurza, a mnie niestety nie ma od 2 dni i nic nie mogę poradzić. Czy żabka ma termin w którym musi wysłać czy może sobie to robić kiedy chce?
@Allitaliana Paczki nadane przed godziną graniczną powinny zostać odebrane w ten sam dzień. Możesz zgłosić reklamację przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
A co z punktami, które zostały mi odjęte za nieterminową wysyłkę?
@Allitaliana Podaj je w zgłoszeniu — mamy możliwość wykluczenia ich ze statystyk.
po nr zamówienia, dacie czy co podać
@Allitaliana Numer zamówienia
d3c2db60-44ca-11ef-9f20-e961d738563c, f6fd5180-444a-11ef-8412-bd72898d63be, 268be520-421a-11ef-acf3-9132081bb4a9, d4f98750-4140-11ef-b489-2b9e170327b1, 4bb5b1c0-40e2-11ef-bb40-11a7eb1a20ba, 595dc0a0-405c-11ef-bb40-11a7eb1a20ba, f8c83fe0-404c-11ef-bdb1-a7c415ab4b9e. To są paczki nadane od poniedziałku, gdzie się zaczął problem.
@Allitaliana Zgłoś te numery w zgłoszeniu reklamacyjnym. Na Gadane nie przyjmujemy reklamacji.
A gdzie mogę znaleźć godziny graniczne nadania przesyłek? Bo w żabce, kurier przyjeżdża różnie jak to mówią Panie raz o 10 raz o 17, a ja bym chciała konkretną godzinę