anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczanie opłat i wycofanie oferty przez klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
Cacko_2010
#8 Zapaleniec#

Witam, zaczęłam sprzedawać na allegro i pierwsza moja sprzedać napotkała problemy. W czasie wystawiania oferty koszt jaki miałam ponieść bransoletki która kosztuje 75 zł to 7,5 czyli 10 % od sprzedaży. Nie było mowy o kosztach całościowych czyli od przesyłki. Koszt całościowy z przesyłką jaki poniosła klientka to 83,50. Allegro naliczyło mi 8,35 zł prowizji do zapłacenia ! Druga kwestia to omyłkowo kliknięte dwie oferty kup teraz, finalnie została sprzedana tylko jedna, ponieważ po kontakcie telefonicznym ustaliłyśmy kolor i wybór jednej z nich. Poprosiłam klientkę o anulowanie płatności i wycofanie oferty. Pomimo iż mam informacje smsową, że klientka wycofała ofertę nadal nie mam informacji ani na maila ani w profilu allegro o wykonaniu przez nią tej czynności.

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
pinsplash
#21 Demiurg#

@Cacko_2010  Niestety to już kawałek czasu jak allegro nalicza prowizję od wysyłki. Tylko przy opcji Smart jej nie ma....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Cacko_2010
#8 Zapaleniec#

To jest bardzo niesprawiedliwe przecież ja nie zarabiam na przesyłce ja nawet jeszcze dopłacam z 2 zł, to chore, druga kwestia omyłkowego kliknięcia dwóch ofert klientka już godzinę temu wycofała ofertę a ja nie mam o tym nigdzie informacji.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A skąd wiesz że wycofała skoro nie masz informacji,kupujący ma kilka możliwości anulowania zakupu.

oznacz moderatorów
Cacko_2010
#8 Zapaleniec#

Tego nie wiem jakie ma możliwości, napisała smsa że wycofała zakup jednej z ofert. Może trzeba poczekać, kiedyś też sprzedawałam miałam taką sytuacje i allegro nie oddało mi zwrotu prowizji, bo klient nie wiedział gdzie wycofać, zgłosiłam brak wpłaty ale allegro i tak nie oddało mi prowizji, dlatego wycofałam się ze sprzedaży, nie chciałabym takiej sytuacji jeszcze raz. Po 7 dniach od sprzedaży można wystąpić z prośbą o zwrot prowizji za nieopłacony przedmiot ?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Cacko_2010 wszystko masz prawidłowo naliczone , czytaj regulaminy .

oznacz moderatorów
Cacko_2010
#8 Zapaleniec#

Jesteś sprzedawcą i uważasz że to sprawiedliwe ? Masz jakieś chody w allegro ?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Cacko_2010 przecież jest informacja że jest to prowizja od darmowej dostawy, a zgodnie z regulaminem i cennikiem liczą łącznie z dostawą 🙂

Wystąp o zwrot prowizji na drugie kup teraz 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Cacko_2010
#8 Zapaleniec#

Już to zrobiłam.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Cacko_2010 Jeśli sprzedajesz na allegro, to czytanie regulaminów i aktualności jest w Twoim szeroko pojętym interesie;)

https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od-1-czerwca-w-prowizji-za-sprzedaz-bedziemy-uwzgledniac-koszt-...

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Cacko_2010
#8 Zapaleniec#

Zgadzam się jednakże wszystkich regulaminów nie da się ogarnąć od razu jak dobrze zauważyłeś a może nie to jest moja pierwsza sprzedaż nie będę się zapoznawała z regulaminem jeśli jeszcze nic nie sprzedałam Teraz już się zapoznałam i dziękuje za uprzejme podlinkowanie. Pozdrawiam 😉

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Cacko_2010 Nie ma za co, również pozdrawiam:)

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów