anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczanie opłaty paczkomaty smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
lodziarzpl
#7 Wielbiciel#

Cześć

Mam problem z wysyłka towaru w ramach usługi smart. Klient dokonał zakupu towaru na dwóch aukcjach. Na jednej dwa przedmioty o wartości 50 zł, a na drugiej 2 przedmioty o wartości 24 zł. Posiada oczywiście smart. Zgodnie z ustawieniami system wskazał dwie przesyłki. Obie na smart za 0zł, ale w systemie nadawczym inpostu widnieje tylko jedna przesyłka. Oczywiście ze względu na wagę nie mogę tego wysłać jako jedną przesyłkę.  Z impostu otrzymałem informację, że zarejestrowaną mają tylko jedną paczkę.  Czy w moich ustawieniach dostawy może być błąd i gdzie?

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

A jak masz ustawioną ilość sztuk w paczce ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
lodziarzpl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Już sprawa wyjaśniona.

Problem był po stronie inpostu.  Etykiety zostały wygenerowane ręcznie przez inpost. Ustawienia po stronie allegro ok.

oznacz moderatorów