Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mam problem z wysyłka towaru w ramach usługi smart. Klient dokonał zakupu towaru na dwóch aukcjach. Na jednej dwa przedmioty o wartości 50 zł, a na drugiej 2 przedmioty o wartości 24 zł. Posiada oczywiście smart. Zgodnie z ustawieniami system wskazał dwie przesyłki. Obie na smart za 0zł, ale w systemie nadawczym inpostu widnieje tylko jedna przesyłka. Oczywiście ze względu na wagę nie mogę tego wysłać jako jedną przesyłkę. Z impostu otrzymałem informację, że zarejestrowaną mają tylko jedną paczkę. Czy w moich ustawieniach dostawy może być błąd i gdzie?
A jak masz ustawioną ilość sztuk w paczce ?
Dziękuję. Już sprawa wyjaśniona.
Problem był po stronie inpostu. Etykiety zostały wygenerowane ręcznie przez inpost. Ustawienia po stronie allegro ok.