Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej ;).
Mam problem - cennik dostaw czasem mi źle przelicza ceny.
- Weszło zamówienie,na ponad 100kg i zamiast komunikatu "cena dostawy ustalana ze sprzedawca" weszlo mi 72 zł. Gdzie to jest jakis 3 razy wiecej.
No i dzwonie do Zamawiajacego, i slysze ze jak im tego nie wysle za te 72 zł to dostane negatywa (masa epitetow).
Czy jesli sama anuluje jego zamowienie to bedzie mi mogl wystawic negatywa?
Co proponujecie? i jak naprawic ten cennik?
Uzdrowisko_2010 cennik sama ustawiałaś , klient kupił i zaplącił za to co wiadział . Tak , możesz zwrócić kasę , ale pobudliwy klient może mocno wpłynąć na Twoją jakość sprzedaży , a w koneskwencji dalszą sprzedaż . Sama musisz wyważyć co dla Ciebiew ważniejsze . Popracuj nad cennikami , nie da się uniknąć podobnych sytuacji , ale da się je zminimalizować .
@Uzdrowisko_2010 sama nie anulujesz nie ma takiej opcji, możesz oddać kasę ale negatywa dostaniesz 😞 przelicz czy negatyw czy dopłata do kosztów wysyłki ?
a jak po prostu nie zrealizuje zamowienia to bedzie wisiec i Kupujacy pewnie otworzy dyskusje?
Uzdrowisko_2010 musisz to mocno wyważyć , nierowiązana dyskusja przy tak małej liczbie ocen i niezbyt wysokiej średniej oraz negatyw może się skończyć dla Ciebie nawet blokadą konta .
@Uzdrowisko_2010 Tak, będzie mógł wystawić negatywa i otworzyć Dyskusję.
Odpowiadasz za wszystkie warunki określone w umowie, także za koszt wysyłki w niej podany. To kupujący może anulować zamówienie, sprzedający nie może, nie ma podstawy prawnej, pomimo że Allegro daje możliwość "anulowania".