anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Napirawidłowa dostawa przy produkcie, co zrobić?

LASOURCE
#8 Zapaleniec#

witam, przy produkcie, ktory jest za duzy do paczkomatu,  niestety mam opcje paczkomat (juz to zmienilismy). Klient zdazyl juz to zamowic, etykieta wygenerowana i dopiero sie zorientowalismy , ze sie nie zmiesci do paczkomatu . Co w takim przypadku powinnismy zrobic?   ;/ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

DrapexPL
#12 Orędownik#

Wysłać kurierem korzystając z umowy własnej lub serwisu typu apaczka.

Wliczyć w koszta, cieszyć się kolejnymi zamówieniami:)

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Skontaktować się z kupującym i wysłać na własny koszt, może kupujący anulować zakup i kupić ponownie z poprawną dostawą.

oznacz moderatorów