anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywna opinia mimo poprawnie zrealizowanego zamówienia – co w takiej sytuacji?

selisklep
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

chciałbym zapytać, czy ktoś z Was miał podobną sytuację i co można zrobić w takim przypadku.

Klientka zakupiła u nas piaskownicę, która w ofercie była dostępna wyłącznie w kolorze różowym – zarówno opis, jak i zdjęcia jasno to przedstawiały. Oferta nie zawierała żadnej informacji o innych dostępnych kolorach.

Po zakupie klientka przesłała krótką wiadomość zawierającą jedynie słowo „zielony” – bez żadnej prośby czy pytania. Ponieważ nie oferujemy produktu w innym kolorze, wysłaliśmy zgodnie z opisem i zamówieniem – różową piaskownicę.

Niestety klientka wystawiła negatywną opinię, twierdząc, że „otrzymała inny produkt niż zamawiała”, co naszym zdaniem jest nieprawdą i wprowadza w błąd przyszłych kupujących.

Zgłosiliśmy sprawę do Allegro i po opisie całej sytuacji sprawa została zgłoszona do działu sankcji ze względu na możliwość celowej próby uszkodzenia naszej reputacji  – Dział sankcji przeanalizował sytuację, sprawdził konto klientki i udzielił jej ostrzeżenia
Mimo to opinia nie została usunięta ani wyłączona z oceny jakości sprzedaży.

Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Czy udało się Wam doprowadzić do usunięcia lub wykluczenia takiej opinii?
Co jeszcze można zrobić, gdy Allegro uznaje, że opinia „nie łamie regulaminu”, mimo że dział sankcji dał klientce ostrzeżenie ?

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

budowlaniec2019
#11 Animator#

Dział sankcji 😂 Uważaj żebyś nie dostał sam sankcji za niespełnienie życzenia wszechmogącego klienta. Mógł zamówić np czerwoną w niebieskie kropki 🤣

To subiektywna ocena kupującego i nikt nic z tym nie zrobi. Halo tu ziemia jesteś na Allegro 😀

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@budowlaniec2019  takich komentarzy jak twój jest multum, ale jeśli nie narusza regulaminu , nie zostanie usunięty

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Auć widzę równo Cię ta dwójka załatwiła. O ile oczywiście temu pierwszemu jakoś znacząco nie opóźniłeś to masz dużego pecha z tego co widzę... Nic nie zrobisz chyba, że zrekompensujesz... Znając życie i Allegro to klientka pewnie nawet ma dziewczynkę i chciała różową, ale zawołała neutralny kolor, żeby móc dorobić sobie na zakupie... A jak zrekompensujesz to jeszcze następnych zachęcisz do podobnych zagrywek...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów