Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca wystawiła mi negatywny komentarz za to, że nie przyjęłam jej zwrotu po terminie. Gdyby jeszcze zachowywała się inaczej, a nie na zasadzie, że jej się to należy to może bym przyjęła. Zresztą sam komentarz to nie problem, ale przez jedną negatywną opinię straciłam smarta. Czy serio nic z tym zrobić nie można? Czy komuś się zdarzyło, że usunięto złą opinię? Ja sama miałam kiedyś sytuację, że ktoś mi zaniżył gwiazdki za wysyłkę, nie miał smarta i za wysyłkę płacił i było mu za drogo, a ja przecież nic na tym nie zarabiam. Napisałam do allegro i jedna osoba mi odpisała, że nic nie można zrobić, napisałam drugi raz i zmienili mi ilość gwiazdek. Pytam więc jak to jest? jak nie pomogą raz to pisać do skutku, aż trafi się na kogoś kto jednak coś pomoże ? Czy jednak nie ma sensu?
Oczywiście że tak nie powinno być, nie mam pojęcia czy da się usunąć taką ocenę, nie narusza regulaminu Allegro, nie obraża. Ostatnio był tu wklejony link do wyroku za komentarz, wygrany przez sprzedającego.
Pisałam do allegro i oczywiście oni nic nie mogą. W sumie to nawet nie chodzi mi o komentarz, może sobie zostać, tylko nie powinien mieć wpływu na jakość mojej sprzedaży, bo nie ja tutaj zawiniłam. Pewnie po prostu oleje to konto i założę nowe, tak z ciekawości pytam czy komuś, kiedyś allegro usunęło komentarz. Ciekawe, że sąd wydał wyrok na korzyść sprzedającego to raczej rzadkość 🙂
@netereca Jeśli podasz nam login konta, którego dotyczy ta sytuacja, będziemy mogli sprawdzić szczegóły Twojego zgłoszenia i oczywiście sam komentarz. Natomiast bez tego, trudno będzie nam się odnieść do sprawy, bo nie znamy jego treści, ani przebiegu tej transakcji.
Moje konto netereca.
@netereca, dziękuję. Niestety komentarz jest bez treści, więc nie możemy go usunąć, ponieważ nie mamy pewności czego dokładnie dotyczy, a kupujący ma prawo do subiektywnej oceny.
Przecież cały czas piszę, że nie chodzi mi o komentarz tylko o to, że przez jednej komentarz straciłam Smarta co jest absurdalne. Rozumiem gdybym miała ich z 10. Tak więc dzięki za nic 😉