Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 🙂
Miła społeczności , współpracuję z Szanownym Allegro od ponad 19 lat .
Pracuję w branży wyposażenia wnętrz , z naciskiem na łazienki .
Przez lata wypracowaliśmy własne sposoby zabezpieczanie produktów wielkogabarytowych , typu kabina , brodziki i nam się ten sposób sprawdzał, nie mieliśmy kłopotów z uszkodzonymi przesyłkami .
Jednak przytrafiło się nam takie zdarzenie , że pomimo naszych zabezpieczeń spedycji udało się uszkodzić brodzik i dotarł on do klienta zniszczony .
Oczywiście zwróciliśmy klientowi wpłacone środki , za sytuację przeprosiliśmy , lecz mimo to otrzymaliśmy negatywny komentarz , klient stwierdził, że przez nas stracił czas i , źe w jego wszechwiedzącej opinii produkt był żle zabezpieczony . Mimo , że przez lata tak wysyłamy i uszkodzeń nie było .
Jest to wielce krzywdząca opinia i nie mogę się z nią pogodzić , bo przez te wszystkie lata pracy na Allegro , nigdy negatyw mi się nie zdarzył .
Czy klient miał prawo tak ocenić nas , choć tak naprawdę wina jest po stronie spedycji ?
Mamy słowo przeciwko słowu , przy czym nasze poparte jest doświadczeniem wysyłki setek jak nie tysięcy produktów , które zabezpieczone identycznie nigdy nie uległy uszkodzeniu .
Czy mogę prosić Allegro o usunięcie tej krzywdzącej opinii ?
Będę wdzięczny za Wasze sugestie , i Waszą pomoc merytoryczną .
Dziękuję i pozdrawiam
Robert
Skladasz reklamacje do przewoznika jak uzna tzn ze produkt byl dobrze zabezpieczony i masz prawo wezwac janusza zakupowego do usuniecia negatywnej opini pod grozba powodztwa cywilnwgo za szkalowanie sklepu a ze masz dowody z spedycji to w sadzie kupujacy przegra i nauczy sie myslec zanim cos napisze bedac na portfelu wielce pokrzywdzonym
Super 🙂
Bardzo dziękuję za tę podpowiedż 🙂
Serdeczności 🙂
Robert
Pytanie, czy przewoźnik wyda taką decyzję? U mnie w InPost towar może być zapakowany w 2 wzmacniane kartony z tektury 5-warstw, folię bąbelkową i wypełniacz, a firma za każdym razem odrzuca reklamacje twierdząc, że towar źle zabezpieczony, bo gdyby był dobrze zabezpieczony to by się nie uszkodził 🤔 - ma to sens 🤣
Z mojego doświadczenia , wszelakie spedycje są bezkarne .
Prawo w tym zakresie jes ułomne.
Nieważne jak pancernie zapakujemy produkt , to i tak udało się im go uszkodzić .
Ktoś naprawdę musiał się postarać , aby to uszkodzić .
A interpretscja spedycki zawsze jest identyczna ...
Dramat ... :((