anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie działa kod do zwrotu towaru

m2300
#9 Pomysłodawca#

Klient zgłosił zwrot towaru i twierdzi, że nie działa kod zwrotu i że zwrot na allegro jest zamknięty.  Prosi mnie o interwencję. Zupełnie nie wiem jak mam pomóc klientowi. Co ja mogę zrobić w tej sprawie?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

Kod zwrotu może nie działać jeśli został wygenerowany więcej niż 14 dni temu, gdy paczkomat jest zepsuty, albo gdy wpisuje niepoprawny kod.

A jeśli w ogóle nie może wygenerować kodu, to może minęło 14 dni od odbioru paczki - tu instrukcja; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-dostawy/jak-skorzystac-z-darmowego-zwrotu-allegro-inp...

oznacz moderatorów

m2300
#9 Pomysłodawca#

Klient naciska abym rozwiązała mu ten problem. Zadam ponownie pytanie: co ja mogę zrobić w tej sprawie? Jak mam pomóc klientowi ?

oznacz moderatorów

m2300
#9 Pomysłodawca#

Nie minęło 14 dni od otrzymania paczki

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@m2300  to niech pisze do allegro, niech się na coś przedadzą, a nie z wszystkimi problemami świata zawsze do sprzedawcy. Skąd masz wiedzieć w czym jest problem ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

No tak, nawet tu niech kupujący zapyta i dokładnie opisze problem.

oznacz moderatorów

m2300
#9 Pomysłodawca#

otrzymałam wiadomość od klientki że ma komunikat o takiej treści: "wszystkie produkty z tego zamówienia zostały już zwrócone" - klientka prosi mnie abym napisała do allegro i wyjaśniła sprawę. Czy to faktycznie leży po mojej stronie?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Taki komunikat oznacza, że kod został już wygenerowany i klientka otrzymała go SMS-em, albo w trakcie wypełniania formularza zwrotu zaznaczyła, że odsyła na własny koszt, wtedy kodu nie otrzymuje. Niech pisze do Allegro przez formularz, być może przywrócą możliwość ponownego wygenerowania kodu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@m2300 nie musisz nic robić, bo to klient ma ten przywilej aby z tego korzystać, może dokonać zwrotu w tradycyjny sposób, wysyłając na swój koszt, skoro wyskakuje mu komunikat że przedmioty zostały zwrócone to prawdopodobnie coś źle zrobił / zaznaczył i nie wygenerowało mu kodu, może wybrał inna opcje i teraz ma problem, podeślij mu to :

  • sprawdź, czy kod jest widoczny w sekcji zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy, w szczegółach wybranego zakupu w zakładce Kupione,
  • sprawdź, czy doszedł do Ciebie e-mail z kodem umożliwiającym zwrot.

Jeśli mimo to nie masz kodu do zwrotu w szczegółach wybranego zamówienia ani w wiadomości e-mail, napisz do nas i podaj numer przesyłki.

________
Κώστας
oznacz moderatorów