Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygenerowany kod zwrotu nie działa. Paczkomat twierdzi ze jest błędny. Wcześniej wielokrotnie dokonywałem zwrotu w tym paczkomacie i Kię było problemu.
co mogę zrobić? Trochę nie uśmiecha mi sie jeździć na koniec miasta do serwisu Inpost.
Kod jest ważny? Nie minęło 14 dni od wygenerowania? Jeśli ważny, spróbuj w innym paczkomacie, to często pomaga.
A dzwoniłeś na infolinię jak byleś pod paczkomatem, oczywiście jak tu bylo wspomniane, sa takie problemy w niektórych paczkomatach, ja kiedyś zadzwoniłem i pani coś tam zrobiła i udało mi się otworzyć.
@jazek12 Obecnie są prowadzone prace serwisowe w In Post i obsługa może nie funkcjonować ,zakończenie prac przewidywane jest na 20,30 dziś.
Dzięki za info, spróbuję jeszcze raz wieczorem.