Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
nie można wygenerować listu przewozowego dpd ponieważ nie jest widoczny adres odbiorcy ale po kontakcie z kupującym kupujący twierdzi iz u niego na stronie są wszystkie dane do wysyłki i co teraz czy to jakiś problem w serwisie ? prosze o pomoc
A jak nadajesz, przez Allegro.
tak
to wprowadź ręcznie te dane adresowe i po problemie. Może klient jednak nie wpisał wszystkiego prawidłowo.
własnie że nic z tego zadzwoniłem do klienta podał adres wpisałem i dalej nic i gośc mówi że u niego wszystkie dane wpisane
nie rozumiem za bardzo, generując etykietę możesz dowolnie zmienić dane, więc jeśli w formularzu adres jest np. niepełny, to można go samemu uzupełnić i dopiero wtedy zaakceptować wydruk. Wiele razy zdarzało mi się, że klienci wpisują coś nieprawidłowo, np. brak nr domu, albo jakiś błędny kod pocztowy i wtedy sam to koryguję i wszystko gra.
i jest rozwiązanie Twojego problemu ? Twoja odpowiedź, że dzwoniłeś do klienta ?
Nie denerwuj się, twoi koledzy sprzedajacy jak kiedyś tak napisałem,m odpowiedzieli żebyś nie żebrał. Ludzie teraz są dziwni, pewnie mu wstyd się przyznać ze nie zauważył że może zmienić, ważne jest dobre samopoczucie.😎
ja się nie denerwuję, tylko szkoda mi czasu na odpowiedzi w takich postach, mam co robić.
poszło wydrukowało może powietrze za gęste hehe dzięki
@TwojaPasieka a kupujący zapłacił?