Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . U mnie też nie można zamówić wybranej paczki:Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika. Paczka do paczkomatu Inpost. Czy to znów awaria?
Dzień dobry, u mnie to samo.
@Prestige1238 @sillsport @pgservis mamy kilka zgłoszeń na ten temat, bardzo proszę podajcie numery zamówień przy których taki komunikat się pojawia.
Dodam je do zgłoszenia i poinformuję Was, gdy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie.
AKTUALIZACJA 23.08.2022 13:30 :
Problem został już rozwiązany i problemy z nadaniem przesyłek i komunikacją z API przewoźnika nie powinny występować.
To numer mojego zamówienia
To samo
Numer zamówienia
3a33578b-22bd-11ed-9393-adb61e9436a3
już problem rozwiązany. Pozdrawiam
To numery moich zamówień:
4ae08411-22bb-11ed-93f5-8b7ac74ad6c4
69008c02-22b2-11ed-8402-e5270e21f544
Dzień dobry, mój numer zamówienia:
799f8e31-22b8-11ed-b4ab-550e1c2a9d3f
dziękuję za rozwiązanie problemu. Pozdrawiam