Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ proszę o szybką pomoc
@AGROSTJ, podasz numer zamówienia, w którym występuje ten komunikat?
0075b971-399c-11ed-85ae-ab1705e6472b @mr_oma
@AGROSTJ, zweryfikuję to. Dzięki za zgłoszenie.
@mr_oma czy mogę w tym wypadku pominąć wysyłkę poprzez allegro i wysłać ją za pośrednictwem innego portalu przez który do tej pory wysyłałem ?
@AGROSTJ, jaki portal masz na myśli?
@mr_oma Apaczka
@AGROSTJ, tak. 🙂 Sam problem dotyczy Twojej umowy z InPost. Wygląda to na błąd z nieprawidłowym loginem (tokenem) w ustawieniach umowy własnej. Warto abyś skontaktował się z przewoźnikiem.
A czy mogę się opierać tylko na Apaczce? Są tam przecież różni przewoźnicy i tez można importować zamówienia ? @mr_oma