anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę dokończyć weryfikacji w usłudze Przelewy24

falafel1
#8 Zapaleniec#

Dostałem maila z wiadomością:

Jesteś o krok od umożliwienia swoim klientom płatności przez usługę Przelewy24. Żeby to zrobić, wejdź do zakładki Ustawienia wypłat i wykonaj następujące czynności:

  • Prześlij potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego. Prosimy o to, ponieważ przelew weryfikacyjny, który otrzymaliśmy został wykonany z rachunku bankowego innej osoby.

 

przesłałem polecenie przelewu i ponownie otrzymałem taką samą wiadomość... Proszę o pomoc.

Dodam, że PAYU mam zweryfikowane.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

Konto do wypłat musi być na Twoje dane . 

oznacz moderatorów

falafel1
#8 Zapaleniec#

i jest

oznacz moderatorów

falafel1
#8 Zapaleniec#

tak jak napisałem PAYU mam aktywowane

 

oznacz moderatorów