anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę nadać paczki DHL jest komunikat Błąd przetwarzania Kod pocztowy punktu nadania przesyłki j

Interbud_1
#7 Wielbiciel#

Błąd przetwarzania

Kod pocztowy punktu nadania przesyłki jest niedostępny

taki komunikat mi się wyświetlił jak chciałam nadać paczkę u kuriera DHL

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Office_Expert
#9 Pomysłodawca#

U nas podobnie. Chyba DHL juz nie jest dla nas smart - dla sprzedajacych. I też problem z podjazdem kuriera niby pod naszym adresem. 

oznacz moderatorów

Office_Expert
#9 Pomysłodawca#

U nas podobnie. Chyba DHL już nie jest dla nas smart - dla sprzedających. I też problem z podjazdem kuriera niby pod naszym adresem. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Interbud_1 @Office_Expert Czy możecie podać mi numery zamówień, których dotyczy ten komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Office_Expert
#9 Pomysłodawca#

Numer zamówienia to był:  de01bf80-ce77-11ed-a467-4135137afc4e. Niestety usunęliśmy już tą paczkę i wysyłamy na swój koszt. .. 

Otrzymaliśmy tez odpowiedz od p. pracownika p Klaudii : "DHL jest teraz też jedną z naszych metod dostawy Smart!. Jeśli nie są Państwo w stanie realizować zamówień za sprawą takiej metody dostawy, warto zastanowić się nad wprowadzeniem innej, a zrezygnować z tej. W momencie już złożonego zamówienia, mogą Państwo zrealizować je na własną rękę bądź skontaktować się z Klientem, wytłumaczyć mu zaistniałą sytuację, żeby ten anulował zamówienie, złożył je raz jeszcze tylko za sprawą innej metody dostawy." ...

oznacz moderatorów

Office_Expert
#9 Pomysłodawca#

Numer zamówienia to był:  de01bf80-ce77-11ed-a467-4135137afc4e. Niestety usunęliśmy już tą paczkę i wysyłamy na swój koszt. .. 

Otrzymaliśmy tez odpowiedz od p. pracownika p Klaudii : "DHL jest teraz też jedną z naszych metod dostawy Smart!. Jeśli nie są Państwo w stanie realizować zamówień za sprawą takiej metody dostawy, warto zastanowić się nad wprowadzeniem innej, a zrezygnować z tej. W momencie już złożonego zamówienia, mogą Państwo zrealizować je na własną rękę bądź skontaktować się z Klientem, wytłumaczyć mu zaistniałą sytuację, żeby ten anulował zamówienie, złożył je raz jeszcze tylko za sprawą innej metody dostawy." 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Office_Expert konsultuję jeszcze kwestię zamówienia pojazdu z zespołem, ale czy mogłabyś mi powiedzieć co dokładnie miałaś na myśli jeśli chodzi fragment "opcja podjazdu nie działa przy danej paczce"? Pojawia się u Ciebie dokładnie komunikat : "Błąd przetwarzania Kod pocztowy punktu nadania przesyłki jest niedostępny" tak? 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Office_Expert
#9 Pomysłodawca#

Zawsze było ok, a dziś pojawiło się u nas "Przewoźnik nie oferuje podjazdu...." (nie pamiętamy dokładnie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Office_Expert w takim razie bardzo mi przykro, ale bez konkretnej treści komunikatu, który widzisz na ekranie, nie jesteśmy w stanie zidentyfikować tego błędu. 

Jeśli chodzi natomiast o samo automatyczne włączenie metody Allegro Odbiór w Punkcie DHL to tak jak informowaliśmy Was w komunikatach i wiadomościach mailowych, wystarczy, że wejdziecie na tę stronę i najpóźniej do 17 kwietnia 2023 zrezygnujecie z dodania jej do Waszych  cenników. Wystarczy tam kliknąć w opcję [rezygnuję], ale na wszelki wypadek do 17 kwietnia macie także czas na zmianę swojej decyzji. Po 18 kwietnia możliwość wyłączenia będzie dostępna w cenniku, w zakładce Ustawienia dostawy. 

 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ jak ja mam udostępnić kolejnych przewoźników jak ciągle kłopoty, mam umowę z InPostem i Pocztą, nie korzystam z WzA i nigdy nie miałem problemów z nadaniem czy opóźnieniem wysyłki do kupujących, czy zmuszając mnie do kolejnych przewoźników weźmiecie odpowiedzialność finansową za straty jaki poniosę przez Was ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów