Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chcąc wysłać przesyłkę wyskakuje mi komunikat:|
Nie można zamówić wybranej paczki: Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona
Czy jest mi w stanie ktoś pomóc? z góry dziękuję.
@Hairoclock Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Dzień Dobry Pani Olu.
aa89f2fa-fbc1-11ec-996a-93e9d57d886e
@Hairoclock dzień dobry i bardzo dziękuję 🙂 Już sprawdzamy przyczyny tej sytuacji i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły w Twojej sprawie.
@Hairoclock Tak jak obiecałam, wracam z potwierdzonymi informacjami dla Ciebie. Przyczyną problemu z nadaniem przesyłki jest blokada Twojego konta w Inpoście, dlatego skontaktuj się proszę z nimi, aby wyjaśnić tę kwestię. Z naszej strony wszystko działa prawidłowo 🙂