anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę przygotować zamówienia

Gesio_
#8 Zapaleniec#

Witam mam problem przy próbie przygotowania przesyłki inpost wyskakuje mi taki błąd: ''Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.'' Dodam że wydrukowałem już etykietę z manager.paczkomaty.pl i czy jak pojadę do paczkomatu i wyślę z tą etykietą to problem zniknie i paczka dostanie status wysłana?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Gesio_,

w przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecam wykonanie następujących czynności:

- wykonanie działań, które zostały polecone w wyświetlanym komunikacie,

- włączenie w przeglądarce zezwolenia na ""wyskakujące okienka"",

- wyczyszczenie plików cookie (pamięci podręcznej przeglądarki) w przeglądarce,

- zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,

- odznaczenie opcji Powiąż moje konto z Allegro w zakładce Moje Dane,

- zalogowanie w trybie Incognito w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),

- zalogowanie za pomocą innej przeglądarki lub z innego urządzenia,

- zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

Jeśli po wykonaniu wszystkich kroków, problem będzie nadal występował, proszę o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki, o której Pan wspomina.

Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.

W zgłoszeniu mailowym proszę także o podanie następujących danych:

- screen z komunikatem błędu:

- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:

- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:

- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):

- numer aukcji:

- ID płatności:

- data zakupu i płatności:

- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów