Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem przy próbie przygotowania przesyłki inpost wyskakuje mi taki błąd: ''Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.'' Dodam że wydrukowałem już etykietę z manager.paczkomaty.pl i czy jak pojadę do paczkomatu i wyślę z tą etykietą to problem zniknie i paczka dostanie status wysłana?
Dzień dobry @Gesio_,
w przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecam wykonanie następujących czynności:
- wykonanie działań, które zostały polecone w wyświetlanym komunikacie,
- włączenie w przeglądarce zezwolenia na ""wyskakujące okienka"",
- wyczyszczenie plików cookie (pamięci podręcznej przeglądarki) w przeglądarce,
- zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
- odznaczenie opcji Powiąż moje konto z Allegro w zakładce Moje Dane,
- zalogowanie w trybie Incognito w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
- zalogowanie za pomocą innej przeglądarki lub z innego urządzenia,
- zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
Jeśli po wykonaniu wszystkich kroków, problem będzie nadal występował, proszę o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki, o której Pan wspomina.
Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.
W zgłoszeniu mailowym proszę także o podanie następujących danych:
- screen z komunikatem błędu:
- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:
- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:
- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):
- numer aukcji:
- ID płatności:
- data zakupu i płatności:
- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.