Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
Nie mogę włączyć usługi "Przelewy 24"
Mniej więcej tydzień temu wysłałam skan dowodu osobistego (2 strony) i wpłaciłam 1,01 zł. Wciąż trwa weryfikacja. Ile ten proces może potrwać?
@janeana, z tego, co widzę, weryfikacja została odrzucona 7 października z powodu niezgodności rachunku bankowego z ustawieniami konta. Nadawca przelewu weryfikacyjnego powinien mieć te same dane, które widnieją w koncie Allegro.
Nowy numer rachunku bankowego zamieściłam w "O sprzedającym".
Taki sam numer rachunku bankowego widnieje w "Dane i ustawienia wypłat dla rachunku PayU i Przelewy24".
Gdzie jeszcze mam zamieścić nowy rachunek, w jakich ustawieniach konta?
@janeana, sprawdź, proszę, zakładkę Ustawienia wypłat. To tu zmienisz numer konta bankowego i wykonasz z niego przelew do operatora płatności. Nie musisz udostępniać tego numeru w zakładce O sprzedającym.
Poniżej są jeszcze "Dane i ustawienia wypłat dla rachunku PayU i Przelewy24" - tutaj wpisałam nowy rachunek konta bankowego.
Może zapytam inaczej: W ustawieniu wypłat jest napisane:
"Czekamy na Twój przelew (1,01 zł)
Jeśli jesteś właścicielem rachunku, a nie zrobiłeś przelewu lub chcesz go ponowić przejdź do banku." Robiłam przelew trzy razy, ale z innego numeru konta bankowego? Przed chwilą wykonałam po raz czwarty z numeru konta bankowego, który podałam jako aktualny. To chyba jest powód odrzuconej weryfikacji?
Tak powinno być teraz ok.
UFF 😉
Jeśli wypłacasz pieniądze pierwszy raz, aktywuj Przelewy24 za pomocą przelewu weryfikacyjnego. Aby aktywacja przebiegła pomyślnie, Twoje dane na rachunku bankowym muszą być takie same, jak te w ustawieniach Allegro.