Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Nie mogę wygenerować etykiety do One Box w tym nowym systemie. Klikam dispatch, wybieram rozmiar przesyłki, klikam save i pisze mi "Missing street number in address data". Znam biegle angielski ale nie rozumiem dlaczego nie daje się w tej ramce nic napisać.
Witam, Próbuję wygenerować etykietę i automatycznie przekierowuje mnie do Sale Centre. A tam nie da się wygenerować etykiety do One Box. Pisałam o tym niecałą godzinę temu, ale nie mam odpowiedzi, więc wolę być w starym systemie. Jak więc wyjąć z Sale Centre?
Wyjść się już nie da.
To co z wysyłką przez one box, jak wygenerować etykietę?
Dlaczego wszystko jest po angielsku, mimo żę ja wybrałam wchodząc tam język polski?
@ElaEla7 zmień proszę język w bocznym menu. Aby to zrobić przy Twoim loginie, kliknij strzałkę i "change language".
Prześlij proszę numer zamówienia oraz zrzut ekranu z komunikat o błedzie o którym piszesz.
Bardzo dziękuję za pomoc, sama nie wpadłabym, że czyjś błąd tyle mi namieszał.
pomyłkowo wkleiłam coś innego, nie wiem jak skasować
@ElaEla7 nic się nie stało 🙂 Zdjęć nie widać, póki ich nie zatwierdzimy, a tych wrzuconych przez pomyłkę, nie zatwierdziłam.
W adresie dostawy kupującej nie ma spacji pomiędzy ulicą, a numerem budynku, możesz to edytować na formularzu wysyłki. Gdy to rozdzielisz, problem nie powinien już występować.