Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z wyplata srodkow payu, przycisk jest szary, wczesniej nawet 20 mozna bylo wyplacic, konto aktywne, ma ktos jakiś pomysł czemu tak sie dzieje?
Rozumiem że masz środki na koncie! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tak, w dostepne srodki jest ta kwota podana.
@ConradusK poproszę Cię o cierpliwość, ten problem w krótce zostanie rozwiązany, gdyby jutro wypłaty wciąż były nieaktywne bardzo proszę o infromację.
Mozliwosc wypłaty się pojawiła, sprzedalem kolejny przedmiot i to samo, to jest jakieś chore, znowu przycisk do wyplat na szaro od wczorajszego dnia (wieczór).
@ConradusK, proszę Cię o cierpliwość. Problem wkrótce powinien zostać rozwiązany. Gdyby tak się nie stało do końca dnia, daj, proszę znać.
Mam podobny problem środki są na koncie ale wszystko mam na szaro bez możliwości wyplaty nie mam przycisku a PayU aktywne
@skrawka_ufc teraz przycisk powinien być aktywyny, sprawdź to proszę i daj znać, gdyby było inaczej. Masz ustawione automatyczne wypłaty jeden raz w tygodniu - w piątek, ale weryfikacja zakończyła się w piątek, dlatego w tym tygodniu wypłata nie została zlecona automatycznie.
Również mam ten sam problem są pieniądze do wypłaty a przycisk szary o co chodzi?
@Mateuszciele97 Cześć. 🙂 Odpisałam Ci już w innym wątku - Twoje konto zostało zablokowane i dlatego przycisk "Wypłać" nie jest podświetlony.
Mam taki sam problem, wczoraj wypłaciłem normalnie a dzisiaj nie mogę. Proszę o pomoc
@eBiznes_Trade muszę poprosić Cię o chwilę cierpliwości, problem wkrótce zostanie rozwiązany i wypłaty będą aktywne.
Zablokowaliście pieniadze klienta i do tej pory nie mogę mu towaru wysłać z waszej winy. Tak się nie robi. Proszę o jak najszybszą pomoc z ta wyplatą środków ponieważ chcę max dzisiaj do nocy wysłać paczkę z towarem …
Tamte pieniądze zostały wypłacone, dzisiaj kolejna wpłata i znowu nie można wypłacić pieniędzy. Ja nie wiem co się z wami dzieje? Proszę o pomoc !
@eBiznes_Trade Już działam w Twojej sprawie. Gdy tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
Dziękuję, czekam i klient czeka .
@eBiznes_Trade Wyloguj się proszę i zaloguj ponownie na swoje konto oraz sprawdź, a następnie sprawdź, czy możesz wypłacić teraz swoje środki.
Działa, dziękuję. Teraz za każdą sprzedażą bedziemy się tak bawić ? 🙂
Nie, możliwe że nazbierało Ci się dużo "śmieci"