Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KONTO ZWYKŁE po zmianach 2 listopada- zakończone oferty mogę wznawiać tylko przez WYSTAW PODOBNE I do wczoraj wszystko działało.
W dniu dzisiejszym
nie mogę wystawiać ofert z powodu waszego błędu - jest nieaktywny wybór na ile dni ma trwać oferta!!! Załączam zdjęcia. Przez ten błąd nie mogę wystawiać ofert. Dodatkowo informuje że przez ostatnie dni nie było żadnego problemu
NIEPRAWIDŁOWOŚĆ ma miejsce jak korzystam z przeglądarki safari / potem zalogowałem się i sprawdziłem na FIREFOX … na innym komputerze na CHROME oraz na telefonie ta sama sytuacja - NIEAKTYWNA OPCJA WYBORU CZAS TRWANIA OFERTY- przy WYSTAW PODOBNY …. + wyczyściłem pamięć podręczna i pliki cookies
@tgtg108 Cześć, dzięki za zgłoszenie. Oczywiście sprawę przekażę do Działu Technicznego, ale poproszę Cię jeszcze o numery przykładowych ofert, których nie możesz wystawić. Będą nam potrzebne do weryfikacji.
bardzo dziękuję za reakcję
przykładowe nr ofert 12695464353
11010030892
10454786148
@tgtg108 Dziękuję bardzo. Sprawdziliśmy tę sytuację i nie udało nam się powtórzyć błędu. Pojawiła się rubryka do wprowadzenia czasu trwania oferty:
Dlatego mam prośbę, żebyś spróbował jeszcze raz z ponownym
- wyczyszczeniem plików cookies,
- wyłączeniem wszystkich wtyczek,
- wyłączeniem programów działających w tle,
+ włączeniem karty incognito,
+ włączeniem narzędzia dla deweloperów (zazwyczaj F12), wygląda to tak:
Jeśli się nie uda i błąd pojawi się ponownie, to poproszę o świeży przykład ze zrzutami lub nagraniem, co robisz krok po kroku. Na nagraniu / zrzutach powinny być widoczne elementy takie jak:
- data i godzina,
- całe okno przeglądarki,
- zakładki konsola i sieć w narzędziu (F12).