Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient odebrał z paczkomatu rozerwany foliopak z etykietą bez zawartości. Zgłosił problem z paczką przy paczkomacie bez roszczenia finansowego do InPostu i dopytuje czy wyślę drugi raz paczkę. Jak postąpić w takiej sytuacji? Pozdrawiam
Ty składaj reklamacje a kupującemu należy się przesyłka kompletna.
a czy InPost nie 'wypnie' się na nas, skoro kupujący zgłosił już reklamację?
To jak zgłosił to nie musisz drugi raz, dogadaj się wówczas z kupującym czego oczekuje, czeka na rozpatrzenie czy co?
Reklamacja świeżo zgłoszona, ale bez roszczenia finansowego, więc zapewne zostanie bez kasy i produktu który zamówił. Prosić o zrzeczenie się odszkodowania na naszą rzecz i brać reklamację we własne ręce?
Dobrze żebyście się z nim dogadali i sami zajęli się reklamacją, On wcześnie czy później zażąda od was kompletnej przesyłki.
Dzięki za pomoc! 🙂
@All4Pets_com_pl przy paczkomacie to on może zgłosić problem z paczką, reklamację możesz złożyć tylko Ty jako nadawca 🙂
Dzięki! Nigdy nie zgłaszałem problemu przy paczkomacie, więc nie wiedziałem jak to funkcjonuje 🙂