anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zgłosił problem z paczką przy paczkomacie bez rekompensaty finansowej

MAMY ROZWIĄZANIE!
All4Pets_com_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, klient odebrał z paczkomatu rozerwany foliopak z etykietą bez zawartości. Zgłosił problem z paczką przy paczkomacie bez roszczenia finansowego do InPostu i dopytuje czy wyślę drugi raz paczkę. Jak postąpić w takiej sytuacji? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

Ty składaj reklamacje a kupującemu należy się przesyłka kompletna.

oznacz moderatorów
All4Pets_com_pl
#8 Zapaleniec#

a czy InPost nie 'wypnie' się na nas, skoro kupujący zgłosił już reklamację?

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To jak zgłosił to nie musisz drugi raz, dogadaj się wówczas z kupującym czego oczekuje, czeka na rozpatrzenie czy co?

oznacz moderatorów
All4Pets_com_pl
#8 Zapaleniec#

Reklamacja świeżo zgłoszona, ale bez roszczenia finansowego, więc zapewne zostanie bez kasy i produktu który zamówił. Prosić o zrzeczenie się odszkodowania na naszą rzecz i brać reklamację we własne ręce?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dobrze żebyście się z nim dogadali i sami zajęli się reklamacją, On wcześnie czy później zażąda od was kompletnej przesyłki.

oznacz moderatorów
All4Pets_com_pl
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pomoc! 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@All4Pets_com_pl przy paczkomacie to on może zgłosić problem z paczką, reklamację możesz złożyć tylko Ty jako nadawca 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
All4Pets_com_pl
#8 Zapaleniec#

Dzięki! Nigdy nie zgłaszałem problemu przy paczkomacie, więc nie wiedziałem jak to funkcjonuje 🙂

oznacz moderatorów