Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do tej pory działalo, po wygenerowaniu przesyłki końcowym etapem było zamówienie podjazdu: bez podjazdu lub z podjazdem na wskazany adres
Teraz albo się zawiesza albo nie mogę kliknąć bez podjazdu i zaakceptować.
W efekcie dla kilku przesylek nie wiem czy mam zamówiony podjazd lub nie mam zamówionego, a miał być.
Status paczki to do odbioru.
Dlaczego tak się dzieje i gdzie sprawdzić czy kurier przyjedzie po odbiór?
@agrihome, podasz numery tych zamówień? Sprawdzę, czy podjazdy zostały zamówione.
Dpd 1000525015598U to była pierwsza przesyłka, gdy weszłam w obslugę zamówien i zamówione przesyłki i kliknęłam w ta to jest info, że bez podjazdu kuriera.
Więc przed chwilą wygenerował kolejna przesyłkę, zamówilam z podjazdem i gdy klikam w podgląd zamówionych, też jest info, że bez podjazdu.
Kolejna z Inpostu 655200586244240131310918
Kurier też nie odebrał, po wejściu w szczególy mam na nfo, że jest bez podjazdu i opcję, żeby ten podjazd zamówic.
Proszę o sprawdzenie
@agrihome, dla zamówienia InPost nie zamówiono podjazdu.
Dziękuję za odp.
Mam jeszcze pytanie. Jeśli nie chcę zamówic podjazdu, ale klikając do końca w zamawianiu podjazdu mogę zatwierdzić tylko przy zaznaczonym odbiorze z adresu.
Jeśli zmieniam na bez podjazdu, nie mogę zatwierdzić.
Czy ta przesyłka jest wtedy w systemie przewoźnika?
Od kilku dni mam te problemy.
Wcześniej klikałam bez podjazdu (towar wyjeżdżal bezpośrednio z hurtowni) i zatwierdzałam i było ok.A teraz nie mogę tej czynności zakonczyc, klikając zatwierdź.
@agrihome A których dokładnie zamówień dotyczy ten problem? Czy pojawia się jakiś komunikat? Dokładne informacje o paczkach znajdziesz w nowej zakładce Zamówione przesyłki.
Ten problem pojawil się od 11.11, nieważne czy DPD czy InPost, dzisiaj to samo, po prostu nie mogę zakończyć procesu zamawiania podjazdu w opcji bez podjazdu.
Gdy zmienię na podjazd ze wskazaniem adresu wtedy mogę zatwierdzić i zakonczyc.
Natomiast bez podjazdu nie.
Często się też zdarza, że gdy klikam w zakładkę zamów podjazd to w ogóle strona się zawiesza.
@agrihome Może to wynikać z problemów Wysyłam z Allegro, które występują od 10 listopada. Do końca jutrzejszego dnia usterka powinna zniknąć. Jeśli tak się nie stanie, to daj mi znać. 🙂
DPD już nieaktualne, właśnie wyjechało, tylko inpost