Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę zobaczyć szczegółów wpłaty kupującego, i przez to nie mogę zwrócić mu wpłaty. Czy jest to spowodowane tym, że jest weekend i wpłata zostanie zaksięgowana w poniedziałek czy jak?
W zakładce allegro finanse -> Lista wpłat od Kupujących nie widzę danej wpłaty, a w allegro finanse -> środki i historia operacji widzę wpłatę lecz nie mogę uzyskać szczegółów aby zwrócić. Moje konto zostało powiększone o wpłatę kupującego, także dziwne jakby przelew miał zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek. Jeżeli nie będzie dało się tak zwrócić to istnieje może możliwość wypłaty środków i wysłania kupującemu z powrotem na maila i odwołanie się do allegro aby nie płacić prowizji, ponieważ wpłata została zwrócona?
Dodam, że przedmiot został sprzedany na allegro lokalnie i chcę zwrócić wpłatę, bo przedmiot został sprzedany na allegro a tam aukcja automatycznie sama się wznowiła bez mojej wiedzy, ponieważ wiem że kilka dni temu dla pewności sprawdzałem i nie miałem żadnych wystawionych aktualnych ofert
@szebest Skoro AL, to nic dziwnego. Wpłatę możesz zwrócić tylko bezpośrednio na konto bankowe kupującego.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Serio dziwne to allegro lokalnie, automatycznie bez mojej zgody wznawia anulowane przez kupującego ogłoszeniu po kilkunastu dniach. Teraz takie buty. Zgaduję, że muszę pisać do wsparcia aby uzyskać zwrot prowizji?
@szebest Dokładnie to po 5 dniach (jeśli nie było wpłaty za zakup). Dobrze zgadujesz - tutaj powinieneś napisać https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@szebest Tylko poprzez kontakt z kupującym i na konto podane przez niego.