Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam posiadam konto na allegro od 12 lat konto zawsze stało na moje prawdziwe dane i zawsze wszystkie wypłaty wchodziły na moje konto bankowe którego właścicielem jestem tylko ja ,jak wiadomo od początku tego roku allegro wprowadziło weryfikacje którą trzeba przejść aby wypłacać pieniądze na swoje konto bankowe i własnie nie moge przejsc tej weryfikacji zroiłem przelew 1 zł ze swojego konta bankowego oraz wysyąłem zdjecie dowodu osobistego lecz możliwość wypłacenia pieniedzy jest nadal niemożliwa dostałem informacje na email ze dane z konta bankowego są niezgodne z tymi na koncie allegro jest to nieprawda ponieważ konto bankowe jest tylko na mnie nikt inny nie jest podpiety do tego konta i jest na te same dane co konto allegro proszę o pomoc jak mam zweryfikować swoje konto aby wypłacic srodki.
@luki1717 a przypadkiem nie masz w danych allegro zdrobnienia imienia?
nie mam normalnie imię podane
@luki1717 wyjaśniam to, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@luki1717 wracam z odpowiedzią, konieczne będzie przesłanie do PayU dokumentu tożsamości przez zakładkę Ustawienia wypłat klikając w przycisk [przejdź do PayU], który znajduje się w części PayU.
jeżeli klikam w ustawienia wypłat przycisk [przejdź do PayU] od razu ginie i nie można go kliknąć już wcześniej wysyłałem zdjecia dowodu i status jest w trakcie weryfikacji juz od początku tego roku
@luki1717 Spróbuj przesłać ponownie dokumenty, korzystając z innej przeglądarki.
na innej przeglądarce jest to samo
co mam zrobić żeby wypłacić środki
@luki1717 Musisz ponownie przesłać dokumenty, jak napisała Monika. Jeśli pojawiają się problemy z dostępnością formularza, wykonaj zrzuty ekranu lub filmik i wyślij nam je na adres: spolecznosc@allegro.pl. Postaramy się pomóc.
Wysłałem właśnie na email spolecznosc@allegro.pl screen z mojej karty allegro jak i zdjęcia dowodu osobistego do weryfikacji
@luki1717 dziękuję, potwierdzam, że otrzymałam wiadomość e-mail i przesłałam dokumenty do odpowiedniego działu. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@luki1717 wracam z informacjami! Wejdź proszę w tę zakładkę i usuń spacje w numerze rachunku. Skontaktowaliśmy się z operatorem płatności i to mogło powodować problemy z akceptacją wniosku i późniejszą wypłatą. Gdy zmienisz ten numer, napisz proszę do nas ponownie z potwierdzeniem, że dane zostały zmienione.
usunąłem spacje z numeru rachunku lecz po zapisaniu nadal występują w rachunku bankowym na podglądzie, jedynie wyskoczyła ponowna weryfikacja na przelewy 24 wysłałem tam ponownie zdjęcia dokumentów
wysłałem również na email video jak to wyglada
@luki1717 Zaakceptowaliśmy dane do wypłat.
nadal nie mogę wypłacić środków poniżej załączam screeny
@luki1717 Hej 🙂 Usunęłam zrzuty ekranu, ponieważ były na nich widoczne Twoje dane. Spróbuj ponownie wypłacić środki, już wszystko powinno być w porządku.
juz wszystko ok można zamknąć temat