anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę zweryfikować konta do wypłaty srodków

luki1717
#8 Zapaleniec#

Witam posiadam konto na allegro od 12 lat konto zawsze stało na moje prawdziwe dane i zawsze wszystkie wypłaty wchodziły na moje konto bankowe którego właścicielem jestem tylko ja ,jak wiadomo od początku tego roku allegro wprowadziło weryfikacje którą trzeba przejść aby wypłacać pieniądze na swoje konto bankowe i własnie nie moge przejsc tej weryfikacji zroiłem przelew 1 zł ze swojego konta bankowego oraz wysyąłem zdjecie dowodu osobistego lecz możliwość wypłacenia pieniedzy jest nadal niemożliwa dostałem informacje na email ze dane z konta bankowego są niezgodne z tymi na koncie allegro jest to nieprawda ponieważ konto bankowe jest tylko na mnie nikt inny nie jest podpiety do tego konta i jest na te same dane co konto allegro proszę o pomoc jak mam zweryfikować swoje konto aby wypłacic srodki.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

Client:44052296
#21 Demiurg#

@luki1717 a przypadkiem nie masz w danych allegro zdrobnienia imienia?

oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

nie mam normalnie imię podane 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@luki1717 wyjaśniam to, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@luki1717 wracam z odpowiedzią, konieczne będzie przesłanie do PayU dokumentu tożsamości przez zakładkę Ustawienia wypłat klikając w przycisk [przejdź do PayU], który znajduje się w części PayU.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

jeżeli klikam w ustawienia wypłat przycisk [przejdź do PayU] od razu ginie i nie można go kliknąć już wcześniej wysyłałem zdjecia dowodu i status jest  w trakcie weryfikacji juz od początku tego rokuscreen.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@luki1717 Spróbuj przesłać ponownie dokumenty, korzystając z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

na innej przeglądarce jest to samo

oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

co mam zrobić żeby wypłacić środki

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@luki1717 Musisz ponownie przesłać dokumenty, jak napisała Monika. Jeśli pojawiają się problemy z dostępnością formularza, wykonaj zrzuty ekranu lub filmik i wyślij nam je na adres: spolecznosc@allegro.pl. Postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

Wysłałem właśnie na email spolecznosc@allegro.pl screen z mojej karty allegro jak i zdjęcia dowodu osobistego do weryfikacji 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@luki1717 dziękuję, potwierdzam, że otrzymałam wiadomość e-mail i przesłałam dokumenty do odpowiedniego działu. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@luki1717 wracam z informacjami! Wejdź proszę w tę zakładkę i usuń spacje w numerze rachunku. Skontaktowaliśmy się z operatorem płatności i to mogło powodować problemy z akceptacją wniosku i późniejszą wypłatą. Gdy zmienisz ten numer, napisz proszę do nas ponownie z potwierdzeniem, że dane zostały zmienione.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

usunąłem spacje z numeru rachunku lecz po zapisaniu nadal występują w rachunku bankowym  na podglądzie, jedynie wyskoczyła ponowna weryfikacja na przelewy 24 wysłałem tam ponownie zdjęcia dokumentów

oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

wysłałem również na email video jak to wyglada

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@luki1717 Zaakceptowaliśmy dane do wypłat.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

nadal nie mogę wypłacić środków poniżej załączam screeny 

a2.pngaa.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@luki1717 Hej 🙂 Usunęłam zrzuty ekranu, ponieważ były na nich widoczne Twoje dane. Spróbuj ponownie wypłacić środki, już wszystko powinno być w porządku. 

oznacz moderatorów

luki1717
#8 Zapaleniec#

juz wszystko ok można zamknąć temat 

oznacz moderatorów