Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , nie moge nadac paczki poprzez Allegro Inpost paczkomaty. Wszystko dzialalo a dzis takie komunikaty: brak odpowiedzi z API, sprobuj ponownie. ;/// pomozcie
@LASOURCE Cześć. Wyczyść pliki cookies i spróbuj wygenerować etykietę ponownie. Jeśli znowu pojawi się problem, to podaj mi proszę numer tego zamówienia. 🙂
Niestety nadal to samo:///
nr zamowienia 039e9d60-788a-11ed-a25c-8d0478724ec3 i przy tym rowniez ;/
6876e290-7936-11ed-b9ed-453e9b219830
@LASOURCE Dzięki. Wygląda na to, że masz nieuregulowaną fakturę w InPost lub (jeśli masz konto prepaid) nie masz na koncie środków. Sprawdź to proszę 🙂
Mam problem tylko z tymi dwoma zamowienia reszta generuje sie prawidlowo;/ i rozliczenia są w porzadku
@LASOURCE Do tego zamówienia 6876e290-7936-11ed-b9ed-453e9b219830 etykietę powinieneś móc pobrać z tej zakładki: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek
Jeśli chodzi o zamówienie 039e9d60-788a-11ed-a25c-8d0478724ec3, to skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@LASOURCE Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Nie możesz wygenerować etykiety do zamówienia 039e9d60-788a-11ed-a25c-8d0478724ec3, ponieważ zamówienie jest poza Smartem!, a nie masz wpłaconych środków na saldzie w Managerze Paczek InPost (jest to konieczne w tej sytuacji, bo nadajesz przez WZA).
Możesz doładować saldo w Managerze Paczek InPost, a konkretnie w zakładce Płatności (link). W prawym dolnym rogu może wpłacić środki, potrzebne do opłacenia etykiety, czyli 9,99 zł. 🙂
Bardzo dziekuję za pomoc 🙂