Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył zamówienie do paczkomatu (płatność z góry).
Wysyłka inpostem,nr nadania paczki wskakuje automatycznie więc ja nie wpisywałam go ponownie .
Nie odebrał jej twierdząc ,że nie dostał informacji o tym,że paczka już na niego czeka (pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja).Co teraz powinnam zrobić ?Jak zwrócić pieniądze?Czy razem z kosztami wysyłki?Czy pomimo automatycznego nadania nr paczki też powinnam go wpisywać?
@annasmolarek90 kupujący otrzymał powiadomienie na temat tej przesyłki, a numer przesyłki jest widoczny w systemie, więc z Twojej strony wszystko było prawidłowo.
Jak rozumiem w tej sytuacji odstępuje od umowy? W takim przypadku zwracasz mu koszt przedmiotu oraz koszt najtańszej dostawy w ofercie.
W takim przypadku zwracasz mu koszt przedmiotu oraz koszt najtańszej dostawy w ofercie. Dodam że nie liczy się Smart.
Ok,skoro nie jest to moja wina to czemu mam ponosić koszta dostawy ?
Z góry dziękuję za odpowiedź
@annasmolarek90 bo tak mówi ustawa ale kosztów powrotu jeśli zostały naliczone ponosić nie musisz czyli zwracasz za towar plus najtańszy koszt dostawy z oferty (smart za 0 i nie możesz policzyć odbiór osobisty) - koszt powrotu jakim cię obarczy przewoźnik (jeśli taki będzie). To nadal jest jego towar aż nie dokona odstąpienia więc możesz mu napisać pytanie co dalej albo płaci za ponowną wysyłkę albo odstąpienie i zwrot kasy jak pisałem
@la_nikaJak rozumiem w tej sytuacji odstępuje od umowy? - na jakiej podstawie?