anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie składam reklamacji z tytułu gwarancji tylko z tytułu rękojmi.

MAMY ROZWIĄZANIE!
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

Nożyce przestały ciąć po 3 tygodniach użytkowania. Dolne ostrza ruchome.

klient kupił nowy sprzęt objęty gwarancją 

grzecznie podsyłamy link gdzie trzeba wypełnić swoje dane i kurier zabierze do gwarancyjnego serwisu Bosch ten sprawdzi dlaczego urządzenie przestało działać

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
kostas11
#21 Demiurg#

@DA_DD2 konsument nie musi korzystać z Gwarancji, może z tytułu niezgodności ( rękojmia jest przy zakupach B2B lub C2C ) do sprzedawcy więc Ty ogarnij wysyłkę do serwisu 🙂 Napisz też klientowi że to wydłuży czas bo będziesz pośredniczył 🙂 Pamiętaj że od zgłoszenia reklamacji a ta już biegnie masz 14 dni na odpowiedź ( nie na wydanie decyzji ) więc 14 dnia odpisz jak serwis nie ogarnie naprawy czy wymiany że przedłużasz o 7 dni czas na naprawę - wymiany produktu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

tak piszemy klientowi grzecznie żeby zapakował i wypełnił link kurier odbierze 

oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

dziekuje 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@DA_DD2 to sam zgłoś producentowi, i podaj dane klienta co by odebrał paczkę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

na razie to klient pisze w dyskusji że coś jest wadliwe ale póki co ja nie mam tego urządzenia 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Kupujący nigdzie nie musi wysyłać, składa sprzedającemu reklamację i macie 14ni na jej rozpatrzenie.

oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

jak stwierdzimy wadę na odległość 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedajesz i nie wiesz jak wygląda reklamcja,  z całym szacunkiem- poczytaj na stronach UOKiK

Tak możesz rozpatrzyć na odległość, możesz odebrać do reklamacji, możesz dogadać się z kupującym że odesłał, możesz uznać albo odrzucić, poczytaj, warto.

oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

prośba nie rób łaski nie odpisuj dziś nie wiem . dziekuje 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A wiesz że Allegro może wypłacić kupującemu rekompensatę i was obciążyć ją?

oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

wiem dziękuje za informację 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@DA_DD2 Pamiętaj, że:
- na rozpatrzenie reklamacji i wydanie decyzji masz 14 dni od jej złożenia
- możesz poprosić o odesłanie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji i wydania decyzji
- możesz odrzucić reklamację z powodu braku odesłania towaru
- jeśli nie wydasz decyzji w ciągu 14 dni to z automatu zostaje ona uznana za zasadną na korzyść kupującego

oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za dzisiejszą pomoc podpowiedzi  DA_DD2

na rozpatrzenie reklamacji i wydanie decyzji masz 14 dni od jej złożenia  wiem 

możesz poprosić o odesłanie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji i wydania decyzji  o to poprosiłem czekam na odpowiedz zwrotną kuriera zamówię 

możesz odrzucić reklamację z powodu braku odesłania towaru   tak podejrzewam że musze odpisać tak się skończy negatywem po treści w dyskusji .

jeśli nie wydasz decyzji w ciągu 14 dni to z automatu zostaje ona uznana za zasadną na korzyść kupującego-  o tym wiem 

oznacz moderatorów
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Tytuł tematu za bardzo nie porywa się z tym co piszesz, ale rozumiem że chodzi o to że klient składa reklamacje z tytułu rękojmi a Wy kierujecie go na naprawę gwarancyjną?

Klient ma prawo wyboru w jaki sposób chce zareklamować produkt.


oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

towar uzywał i niech serwis stwierdzi czy jest wadliwy czy nie 

klient mógł uzywać niezgodnie z przeznaczeniem 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Klient ma prawo składać reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową bezpośrednio do sprzedającego a sprzedający nie ma prawa kierować go do serwisu producenta na reklamację z tytułu gwarancji.

oznacz moderatorów
DA_DD2
#8 Zapaleniec#

tu jest problem gdzie indziej "Nożyce przestały ciąć po 3 tygodniach użytkowania. Dolne ostrza ruchome"  towar zgodny z opisem 

oznacz moderatorów
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do sprzedawcy i to on jest odpowiedzialny za jej rozpatrzenie.

oznacz moderatorów