
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nożyce przestały ciąć po 3 tygodniach użytkowania. Dolne ostrza ruchome.
klient kupił nowy sprzęt objęty gwarancją
grzecznie podsyłamy link gdzie trzeba wypełnić swoje dane i kurier zabierze do gwarancyjnego serwisu Bosch ten sprawdzi dlaczego urządzenie przestało działać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DA_DD2 konsument nie musi korzystać z Gwarancji, może z tytułu niezgodności ( rękojmia jest przy zakupach B2B lub C2C ) do sprzedawcy więc Ty ogarnij wysyłkę do serwisu 🙂 Napisz też klientowi że to wydłuży czas bo będziesz pośredniczył 🙂 Pamiętaj że od zgłoszenia reklamacji a ta już biegnie masz 14 dni na odpowiedź ( nie na wydanie decyzji ) więc 14 dnia odpisz jak serwis nie ogarnie naprawy czy wymiany że przedłużasz o 7 dni czas na naprawę - wymiany produktu 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak piszemy klientowi grzecznie żeby zapakował i wypełnił link kurier odbierze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziekuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DA_DD2 to sam zgłoś producentowi, i podaj dane klienta co by odebrał paczkę 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na razie to klient pisze w dyskusji że coś jest wadliwe ale póki co ja nie mam tego urządzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący nigdzie nie musi wysyłać, składa sprzedającemu reklamację i macie 14ni na jej rozpatrzenie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak stwierdzimy wadę na odległość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedajesz i nie wiesz jak wygląda reklamcja, z całym szacunkiem- poczytaj na stronach UOKiK
Tak możesz rozpatrzyć na odległość, możesz odebrać do reklamacji, możesz dogadać się z kupującym że odesłał, możesz uznać albo odrzucić, poczytaj, warto.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
prośba nie rób łaski nie odpisuj dziś nie wiem . dziekuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A wiesz że Allegro może wypłacić kupującemu rekompensatę i was obciążyć ją?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wiem dziękuje za informację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DA_DD2 Pamiętaj, że:
- na rozpatrzenie reklamacji i wydanie decyzji masz 14 dni od jej złożenia
- możesz poprosić o odesłanie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji i wydania decyzji
- możesz odrzucić reklamację z powodu braku odesłania towaru
- jeśli nie wydasz decyzji w ciągu 14 dni to z automatu zostaje ona uznana za zasadną na korzyść kupującego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje za dzisiejszą pomoc podpowiedzi DA_DD2
na rozpatrzenie reklamacji i wydanie decyzji masz 14 dni od jej złożenia wiem
możesz poprosić o odesłanie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji i wydania decyzji o to poprosiłem czekam na odpowiedz zwrotną kuriera zamówię
możesz odrzucić reklamację z powodu braku odesłania towaru tak podejrzewam że musze odpisać tak się skończy negatywem po treści w dyskusji .
jeśli nie wydasz decyzji w ciągu 14 dni to z automatu zostaje ona uznana za zasadną na korzyść kupującego- o tym wiem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tytuł tematu za bardzo nie porywa się z tym co piszesz, ale rozumiem że chodzi o to że klient składa reklamacje z tytułu rękojmi a Wy kierujecie go na naprawę gwarancyjną?
Klient ma prawo wyboru w jaki sposób chce zareklamować produkt.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
towar uzywał i niech serwis stwierdzi czy jest wadliwy czy nie
klient mógł uzywać niezgodnie z przeznaczeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient ma prawo składać reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową bezpośrednio do sprzedającego a sprzedający nie ma prawa kierować go do serwisu producenta na reklamację z tytułu gwarancji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tu jest problem gdzie indziej "Nożyce przestały ciąć po 3 tygodniach użytkowania. Dolne ostrza ruchome" towar zgodny z opisem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do sprzedawcy i to on jest odpowiedzialny za jej rozpatrzenie.