anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie widać opłaconego zamówienia na liście zamówień [20.12.2022]

MAMY ROZWIĄZANIE!
poli_pap
#10 Popularyzator#

Klient zamówił towar ale nie widzę zamówienia na liście i nie ma go również w Managerze Paczek mimo otrzymania potwierdzenia na maila. Również nie mogę go wyszukać po numerze transakcji z który był w mailu.

nr transakcji:  4b1ad933-8046-11ed-82e8-bb61c4427fc5

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
61 ODPOWIEDZI 61
mako_poznan
#10 Popularyzator#
Potwierdzam.
oznacz moderatorów
Butiktalulla
#13 Ambasador#

to samo 

caed9fb1-8046-11ed-8b1b-4bd498ce7ac2

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ruch przedświąteczny awaria oczywiście musi BYĆ !!  ...tradycji musi się stać zadość.

oznacz moderatorów
GADCOM_SG
#9 Pomysłodawca#

Podpinam się również: aeb2b700-8045-11ed-b86b-1560ce7e1b09

oznacz moderatorów
SAVGAME
#9 Pomysłodawca#

No to lecimy 🙂

A do swiat jeszcze pare dni ^^

oznacz moderatorów
future_sport2
#8 Zapaleniec#
Podpinam się
oznacz moderatorów
uDavide
#7 Wielbiciel#

To samo, potwierdzam.

oznacz moderatorów
Progres_sport
#8 Zapaleniec#

Potwierdzam nie widać zamówienia, informacje o sprzedaży przychodzą na maila. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

wchodzą , ale pół godziny opóźnienia 

oznacz moderatorów
RafalK82
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo zakup na maila widoczny, wpłata jest również  - brak możliwości wydruku przesyłki w zakładce sprzedane nie ma tej sprzedaży. Inpost również nie widzi przesyłki.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia. Rzeczywiście odnotowujemy takie problemy, zamówienia wczytują się z opóźnieniem. Już działamy w tej sprawie. 

[aktualizacja 11:45]

Opóźnienia w przetwarzaniu zamówień już nie powinny występować, czyli zamówienia powinny pojawiać się na bieżąco. 

oznacz moderatorów
madbrother
#9 Pomysłodawca#

Mam to samo zamówienie z 10:29 jest 10:52

aed293b0-8048-11ed-892b-dd60141b5cda

oznacz moderatorów
potopo_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry


Otrzymałem maila z informacją o zamówieniu.
Klient wybrał, kupił, zapłacił.

Nie widzę tego zamówienia w zakładce zamówienia.

Proszę o informację co z tym zrobić

oznacz moderatorów
Kamila1906
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo. Nie mogę nadać przesyłki- a wiadomo każdemu zależy obecnie na czasie. Czy obsługa allegro pomoże??

oznacz moderatorów
Miron0
#7 Wielbiciel#

tez mam to samo

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

U nas dokładnie to samo. Dostaję maile, że klient zapłacił za zamówienie, ale nie pojawia się ono w nowych zamówieniach.

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

awarię mają , wchodzą z ok. 1/2 godzinnym opóźnieniem

oznacz moderatorów
mixpromocji
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, u mnie to samo. W wiadomościach przychodzi info o sprzedaży a brak jej w zakładce allegro.

oznacz moderatorów