Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił towar ale nie widzę zamówienia na liście i nie ma go również w Managerze Paczek mimo otrzymania potwierdzenia na maila. Również nie mogę go wyszukać po numerze transakcji z który był w mailu.
nr transakcji: 4b1ad933-8046-11ed-82e8-bb61c4427fc5
U mnie też ten sam problem, nie są to jakieś e-maile historyczne, tym bardziej, że w finansach widać wpływy za te zamówienia, naprawcie to bo deklaruję wysyłkę tego samego dnia dla tych zamówień a nawet nie mogę etykiety wygenerować !
WIDZE ZE PYTANIE SIE POWTARZA.DLACZEGO NIE WIDAC ZADNEJ SPRZEDAZY W ZAKLADCE ZAMOWIENIA??TOWAR SPRZEDANY PROWIZJA POBRANA A NIE MOZNA WYSLAC PACZKI,INPOST TEZ NIE WIDZI TOWARU DO WYSYLKI
Już coś się dzieje w tej sprawie, też mam ten problem, jedno niewidoczne zamówienie z przed kilkudziesięciu minut już mi się pojawiło więc chyba się coś zawiesiło tymczasowo.
Witam
Chyba jest jakiś błąd z wyświetlaniem nowych zamówień w zakładce Zamówienia, od około godziny 10:25 dzisiaj (20.12.2022) nie pojawiają się mimo, że na maila dostajemy powiadomienia o sprzedaży.
To samo tyczy się Managera Paczek Paczkomatu, tam też jest pusto.
Proszę o informację w tej sprawie, bo nie jesteśmy w stanie wysłać nowych zamówień.
Pozdrawiam
@Super-Price_IMP Podaj proszę numery zamówień, których dotyczy ten problem.
mamy to samo na mailu jest zamówienie a w panelu brak
Nie widać nowych zamówień na panelu . Brak też możliwości wygenerowania etykiet .
26cbe250-8048-11ed-b270-7708a86bb562
117af740-804a-11ed-b270-7708a86bb562
Na razie tylko te 2 zamówienia.
Kolejne:
f42cdef0-804a-11ed-b603-f97a72f7662a
0b4ece90-804b-11ed-a0db-f92fff383e8c
@nat_not u nas też brak zamówienia w zakładce
30163af0-8047-11ed-b333-790acc1a81bd
U mnie także pojawia się ten problem. Dodatkowo nie znikają z listy zamówień, które potrzebują numeru przesyłki takie, które mają już nadane przesyłki.
Zamówienia, które są na mailu, a nie ma na liście zamówień:
0513d5a0-8048-11ed-935e-b7a77f82666f
ca527bb0-8047-11ed-b1a5-51d4e105cc2a
U mnie też występuje brak nowych zamówień w zakładce Zamówienia oraz brak w Managera Inpost.
Mamy ten sam problem
Brak zamówień - potwierdzam.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To samo. Zamówienie
368aba70-804a-11ed-addf-33950a8ef149 |
Po wygenerowaniu przesyłki są one w szczegółach zamówienia, jednak nie ma ich w polu DOSTAWA (zostaje możliwość DODANIA NUMERU PRZESYŁKI).
Dodatkowo na liście zamówień (WYMAGA NUMERU PRZESYŁKI) cały czas wiszą, mimo iż mają wygenerowane etykiety czyli nadane numery przesyłki.
Czy to jakiś chwilowy problem czy coś poszło nie tak?
ten sam problem
f8a6c3c0-8049-11ed-88f0-cb0d430fa457
cef76b50-804a-11ed-a0db-f92fff383e8c
e494ddd0-804a-11ed-b333-790acc1a81bd
384fa680-804b-11ed-92d0-bffc2e02a1b8
Podpinam się do problemu
U mnie też jest ten problem, nie widać opłaconych transakcji:
0827c515-804b-11ed-8c18-f1cb36067577
4a87c3a3-804a-11ed-82e8-bb61c4427fc5
U mnie było to samo, ale właśnie zamówienie wskoczyło na listę z 40-minutowym opóźnieniem