Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie widzę żadnych zapytań w zestawieniu, a ciągle odbierane są mi punkty, już ponad 400!, za nie terminowe odpowiedzi klientom.
A dyskusje masz wszystkie ze statusem odpowiedziano? Druga rzecz czasem jak cos kupujacy dopytuje w tym samym watku to to jest traktowane jako nowa wypowiedz i trzeba terminowo odpowiedziec
Dyskusje rozwiązane, był jeden przypadek z wiadomością z 11.12 na którą odpowiedziałem 14.12 ponieważ było to ostrzeżenie od innego sprzedawcy że nie mogą używać jego EANu i uznałem na początku że nie muszę odpisywać.
Pisałem o tym, potem dostałem info od moderatorki że liczona jest tylko pierwsza odpowiedź, odpowiedziałem kropką".", a że chyba mają podłączony automat dostałem natychmiast następną wiadomość że skontaktują się .... i już nie odpowiadałem. Jeśli o to chodzi, to jakaś paranoja.
@qtop-pl w ciągu ostatnich 30 dni otrzymałeś dwie wiadomości. Na jedną odpowiedziałeś w terminie, jednak odpowiedź na drugą wiadomość (wysłaną przez kupującego 11.12.2022) zajęła Ci ponad 70 godzin, dlatego w jakości sprzedaży widzisz informację, że odpowiedziałeś w czasie na 50% zadanych pytań i również dlatego zostały Ci odjęte punkty.
Proszę mi powiedzieć, za co dziś odjęto mi ponad 200pkt.?
Wtedy miałem odjęte 80pkt., czyli teraz praktycznie, są mi odejmowane punkty za to że nie mam nowych wiadomości?
To była jedna sytuacja 11-14.12, a mi nadal są odejmowane punkty, wygląda na to że przez tą jedną sytuację straciłem ponad 500pkt.
@qtop-pl rozumiem, że to dla Ciebie ważny temat, ponieważ dotyczy jakości Twojej sprzedaży i tak faktycznie ponieważ nie miałeś wielu wiadomości, to ta jedna, na którą odpisałeś z opóźnieniem wpłynęła znacząco na wynik w tej mierze.
Są tam pokazywane wyniki z ostatnich 30 dni, więc za parę dni wyniki wrócą do normy.
To jest nie poważne rozwiązanie... jaki ja mam wpływ na to ile będę miał wiadomości?
Jest to kara o nie określonej wielkości.