Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka po dwóch miesiącach pracy na sprzęcie wysyła do mnie zapytanie czy też prośbę. Nie wiem jak mam to rozumieć. „Dzień dobry. Chciałam złożyć rezygnację . Podczas wyciskania soku plastik popękał i odpadł, sprzęt nie nadaje się do użytku, ponieważ nie da się go zamknąć. Stało się to po niecałych dwóch miesiącach użytkowania ”
Jak dla mnie to ewidentny brak umiejętności pracy na sprzęcie. Sprzęt był całkowicie bez zastrzeżeń w momencie sprzedaży. Co zrobić z takim zapytaniem bo nie wiem jak mam się ustosunkować .Jest coś takiego jak rezygnacja po uszkodzeniu sprzętu? Co byście w tym momencie uczynili nie narażając się Allegro
rezygnacja - reklamacja
Pani źle się wysłowiła.
@Casemi1 nie ma czegoś takiego jak rezygnacja jest reklamacja. Czy ty sprzedałeś jako firma firmie? jak tak to tylko gwarancja wchodzi w grę powinieneś mieć wyłączoną rekojmię dla firm w ofertach
Należy dopytać i wytłumaczyć że zwrotu nie ma bo minął czas, ale tu ewidentnie powinna złożyć reklamację.
rozumiem że powinienem poinformować o możliwości reklamacji ,oddać serwisantowi który oceni przyczynę powstałych uszkodzeń?
Tak.
Pamiętaj, że po złożonej oficjalnie reklamacji masz 14 dni (od dnia następującego po dniu w którym została złożona) na udzielenie odpowiedzi czy reklamację uznajesz czy odrzucasz. Jeśli tego nie zrobisz to z automatu zostaje ona uznana na korzyść kupującego i wtedy masz obowiązek spełnienia roszczeń kupującego.
@Casemi1 to jest reklamacja i tak ją traktuj, od 1 stycznia 2023 r. nie można odstąpić przy pierwszej reklamacji, poproś o odesłanie lub odbierz sprzęt i sprawdź co się stało, pamiętaj że masz 14 dni na odpowiedź bo inaczej z automatu reklamacja zostaje za rozpatrzoną pozytywnie 😄
dzięki
Można odstąpić jak wada jest istotna i nie da się naprawić.
grubszy plastyk sam nie pęka. Potrzeba siły , uderzenia lub innego bodźca. Serwis to dostanie w łapki i niech profesjonalnie oceni . Dziękuję za pomoc
Wszelka Pomoc się bardzo przydaje