anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie wszystkie produkty wyświetlają się w wielowariantowości

MAMY ROZWIĄZANIE!
MCJ_Oswietlenie
#9 Pomysłodawca#

Od dłuższego czasu posiadam w sprzedaży lampki podszafkowe kuchenne, od paru lat korzystam z wielowariantowości, aby wystawić je w kompletach w różnej ilości sztuk. Niedawno zauważyłem, że nie wszystkie zestawy wyświetlają się w wariantach (tylko dwa). Kiedyś wszystko działało prawidłowo, teraz widzę, że nie działa poprawnie. Rozłączyłem nawet wszystkie oferty, ale nadal łączą się ze sobą wariantami "kolor/wzór" i "moc". Co mam zrobić, aby wszystkie zestawy wyświetlały się w wariantach poprawnie?

Link do aukcji lampek, które są połączone tylko wariantem "kolor/wzór"
https://allegro.pl/oferta/zestaw-5-lamp-lampek-trojkat-z-wyl-centralny-led-12944142530

MCJ_Oswietlenie_0-1690273059827.png

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Hej @rms_pl! Teraz kupujący mogą przełączać się między kolorami słuchawek w Twoich ofertach 🙂  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Bubalove
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, czy mogę prosić o interwencję w mojej sprawie? zgłoszenie:  40052177 

[ ref:!00D240aE05.!500Ti05CAK7:ref ]

 

Chcemy uruchomić kampanie ADS, ale nie zrobimy tego dopóki oferty nie będą połączone poprawnie. Na wszystkich marketplacach poza allegro mamy już fajną wczesnosezonową sprzedaż a tu zonk.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Bubalove W jaki sposób mogę Ci pomóc? Widzę, że doradca już zajmuje się Twoim zgłoszeniem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Bubalove
#8 Zapaleniec#

Pytanie brzmi kiedy mogę liczyć na rozwiązanie tej sprawy. Z relacji innych sprzedawców wynika że niektórzy czekają już nawet 1,5 miesiąca bez efektów. Sezon u nas rusza, klienci dzwonią codziennie z pytaniem czy wystawimy wszystkie kolory i rozmiary bo widzą tylko jeden w 2 rozmiarach... W tym zgłoszeniu 40098679  konsultantka podała mi rozwiązanie, które działało w czasach przed zmianami w wielowariantowości, niestety na potwierdzenie że nie działa poprzez zrzuty ekranu  przestała odpisywać...
Na to zgłoszenie 39905992 wysłane 3 lutego również dostałam informację, że przekazane do innego działu i cisza. W tym tempie nie zdążycie tego ogarnąć przed sezonem. Wstrzymujemy się z ADSami i wyróżnieniami, a za chwilę nie będzie się opłacało ich w ogóle włączać.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Bubalove w sprawie 40098679, Doradczyni przesłała formularz do uzupełnienia. W sprawie nr 39905992 poprosiłam o wysłanie do Ciebie informacji na jakim etapie jest zgłoszenie i kiedy problem zostanie rozwiązany. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów