Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
Od niedawna prowadzę swoją działalność i nigdy nie miałam takich przypadków, być może ktoś z Was zna i podpowie mi o dalniejszych krokach...
Sytuacja jest taka: kupujący zamówił towar i wybrał płatność za pobraniem. Moje partnerzy z Hiszpanii, przez pomyłkę, wysłali towar kurierem GLS i nie wybrali opcji "przesyłka pobraniowa". Niestety firma kurierska odrzuciła naszą próśbę o zmianie opcji przesyłki, jak również o zmianie adresu dostawy (prosiłam wysłać chociaż do mojej siedziby).
Kontaktowałam się klientem, wyjaśniłam sytuację... Klient się zgodził po odebraniu przesyłki wpłacić środki na moje konto firmowe.
Ale jasne, że się martwię, bo mogę poprostu nie otrzymać swoją kase...
Może ktoś z Was zna czy Allegro może z tym pomóc, w przypadku, gdy kupujący nie wpłaci środki?
Pozdrawiam
Alesia
Masz rację że się martwisz.
@LEW433 mylisz się
jeżeli odbiorca w dowolnym momencie potwierdził pisemnie -mailowo taką sytuację
i obiecał zwrot wpłaty - to każdy sąd go tego zmusi jeżeli tego nie zrobi jak obiecał
@RED Gdzie się mylę? Napisałem że ma rację że się martwi i gdzie się mylę?
@LEW433 bo jak potwierdził roszczenie to znaczy uznał dług
więc każdy sąd klepnie nakaz zapłaty więc nie ma się o co martwić
kiedyś na tym forum podawałem z jakich przepisów korzysta się w takich sprawach
@RED Oczywiście , przecież nie napisałem że nie ma iść do sądu.Każdy ma takie prawo, pytanie tylko czy warto dla ...właśnie nie wiem ilu. Zapytam tak tylko (prywatnie0, łatwo ci się chodzi po sądach?
@LEW433 sądy są wolne i niewydolne - mieliśmy takie sprawy ale machneliśmy ręka bo szkoda na to czasu
za małe kwoty bo się w to bawić - można próbować z policją to też może pozasądowo
zmusić człowieka do zwrotu należności
zdarzało sie także w drugą stronę - zamawialiśmy towar za pobraniem - a potem dzwoniliśmy i sie pytaliśmy jak to pobranie zrealizowac bo kurier rzucił paczkę i sobie poszedł
często też mamy od firm podwójne wpłaty - płacą payu a potem zwykłym przelewem gdy dostana faktury
nie szukamy zysku w nieszczęściu innych - zawsze zwracamy pieniądze
Kontaktowałam się telefonicznie, ale wysłano maila z treścią: „W nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej, wysyłam dane do przelewu...” coś w tym stylu
więc mam nadzieje, że klient zapłaci, No i faktycznie, zrezygnuje z paczek pobraniowych, jak ktoś wspominał poniżej
Poproś Allegro o pomoc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c&subjectId=a6835b66-a...
@xyz96 Ale dowcipne
Myślisz że gdy napisze do Allegro to zaraz dostanie zwrot kasy? Pewnie z Programu Ochrony Sprzedających ..he..he
Kontaktowałam się z Allegro, dostałam odpowiedź, jak kupujący nie wpłaci środki po odebraniu paczki, to oni tym się zajmią
Dzisiaj dostałąm swoją kasę, na szczęście
Halo! @pinsplash ! Ktoś tu oferuje przesyłki za pobraniem! Wklej swój tekst o pobraniówkach. Szybko, zanim ktoś Cie wyprzedzi!
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!