anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie zgadzam się z negatywnym komentarzem co mogę zrobić?

Janusz552
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry.

Wysłałem kupującemu produkt zgodnie z zamówieniem, nr przesyłki był dodany w panelu allegro i status zmieniony na "wysłane".
Według statusu Inpost podjęto 3 próby doręczenia przesyłki. Niestety paczka do mnie wróciła i naliczono mi opłatę za przesyłkę zwrotną.

Zadzwoniłem do klienta, co się stało, że nie odebrał paczki. Stwierdził, że nie wiedział, że została w ogóle już wysłana i żadnego kuriera u niego nie było, ale mają remont drogi i już parę razy kurier mu wbijał "brak adresata" i nawet nie podjeżdżał. Więc pewnie ten też tak zrobił bo mu się nie chciało po dołach jeździć...

Na to poinformowałem go, że skoro takie sytuacje się dzieją trzeba to zgłosić do firmy kurierskiej raz jako reklamację a dwa żeby kierowce ogarnęli oraz, że obecnie to jest naliczona opłata za powrót paczki.

Zaproponowałem, że skoro to tak wyszło jak wyszło to możemy rozbić koszt paczki powrotnej 50/50 i dopłaci za nową przesyłkę najlepiej na inny adres.

Klient jak mu powiedziałem o tym 50/50 rzucił tylko, że chyba mnie po...ło i się rozłączył.

Wieczorem tego samego dnia dostałem negatywny komentarz i po 1 gwiazdce :
""Przesyłka nie dotarła. Remontują mi drogę i pewnie kurierowi nie chciało się jechać, zgodziłem się dopłacić za ponowną wysyłkę, tym razem na paczkomat, jednak facet zarządał bym zaplacił jeszcze za zwrot przesyłki, której niby nie odebrałem. W aplikacji allegro zamówienie nawet nie widniało jako wysłane. Generalnie nie polecam.""

Jest to totalne kłamstwo i negatyw i gwiazdki zjechały mi oceny na allegro bo mało kto dodaje komentarze...

Co mogę z tym zrobić aby usunąć ten komentarz?

Dogadanie się z klientem nie wchodzi w grę bo nie odbiera telefonu.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

komis-bell
#21 Demiurg#

@Janusz552 Jeśli kupujący sam nie usunie komentarza to nic z tym nie zrobisz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty odpowiadasz za przesyłkę do chwili odebrania, dogadaj się.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@Janusz552 Nic z tym nie możesz zrobić - poza ewentualnym wysłaniem prośby o zmianę oceny (tam jest taki przycisk). Ale skoro klient taki wyrywny jak opisałeś, to mała szansa na sukces. 

Na pocieszenie dodam, że pierwszy neg w roku nie liczy się do statystyk, gwiazdki w praktyce też już nie mają większego znaczenia - poza tym, że brzydko wyglądają. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Nieważne, bzdety napisałam i sama skasowałam  xD

oznacz moderatorów