Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Jestem początkującym sprzedawcą i chciałbym zapytać o pewną sprawę, przeglądałem tematy i nie widzę precyzyjnej odpowiedzi, jeżeli gdzieś jest to przepraszam
Gdy korzystałem z formularza wysyłam z allegro pojawiał się napis - kwota ubezpieczenia - i automatycznie wyświetlała się przy nim cena mojego sprzedanego towaru bez kosztów przesyłki. Z tego co się ostatnio doczytałem nie chcąc płacić za ubezpieczenie powinienem zmieniać tę kwotę na 0 ale ponieważ nie było żadnego ostrzeżenia w tym miejscu (uważam, że powinno być) uznałem, że napis kwota ubezpieczenia oznacza, po prostu, że wartość towaru wynosi tyle i tyle i jest on już ubezpieczony do czego nie muszę dopłacać. I już kilka przesyłek tak wysłałem, część przez zielony paczkomat część przez paczkomat orlen i 3 na zamówionego kuriera - zazwyczaj one kurier allegro. Daję 1-go screena w którym kwota ubezpieczenia wynosi 229 zł (tyl kosztował mój towar)
W szczegółach paczki ta kwota już wprost widnieje jako ubezpieczenie = 229 zł (nieco to złowieszcze)
Teraz powstaje pytanie - ile ubezpieczenia zapłacę za ten towar i gdzie mogę zobaczyć tę kwotę w finansach allegro?
Proszę o pilną odpowiedź bo mam już następne paczki do wysłania i nie jestem pewien co robić
Pozdrawiam serdecznie
Przepraszam, dodam jeszcze, że większość sprzedanego towaru poza tym powyżej miała wartość poniżej 50 zł i była bez smart. Jeden miał wartość 52 zł i był smart
@Medlibri ubezpieczenie do 1000 zł czasami do 2000 zl jest w cenie przesyłki. Najlepiej upewnij się w regulaminie w załączniku 4 jak to jest u konkretnych przewoźników.