anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niedostarczenie przesyłki przez DPD ,a nr przesyłki.

hultajespzoo
#8 Zapaleniec#

Przesyłka Warszawa - Wrocław wskazanie punkt DPD Pickup. Wskazany punkt zamknięty. Dzwonię pod wskazany numer . Pani na kwarantannie. Podpowiada ,aby Kupujący/Odbiorca zadzwonił do kuriera DPD i spróbował się z nim umówić. Kurier nie odbiera juz telefonu. Klient dzwoni do DPD filii wrocławskiej ,że odbierze ją osobiście. Trwa to 4 h zanim się dodzwania. Dostaje info, że paczka jest już zwrócona no nas/nadawcy. Dzwonię do DPD ,że jest to zupełnie bez sensu ,że Klient deklarował odbiór osobisty. Pani z infolinii ,że już się nie da nic zrobić , paczka wysłana. Dziś rano odbieram paczki od kuriera DPD w Warszawie. Muszę jeszcze za to zapłacić. Dziś paczki zostaną ponownie nadane z tą różnicą ,że dostawa do domu Klienta.

I teraz jakie mam ruchy zrobić w z numerem przesyłki?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@hultajespzoo I teraz jakie mam ruchy zrobić w z numerem przesyłki?

Dodać drugi numer przesyłki a tamto bym reklamował bo mieli zamknięty punkt i to ich problem 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

hultajespzoo
#8 Zapaleniec#

Reklamacja oczywiście zgłoszona. A ,czy ich problem to nie sądzę 😞 Dla mnie jest to zupełnie źle rozwiązanie. Powinno w takim wypadku ,być skierowane do najbliższego innego DPD Pickup.

oznacz moderatorów