Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka Warszawa - Wrocław wskazanie punkt DPD Pickup. Wskazany punkt zamknięty. Dzwonię pod wskazany numer . Pani na kwarantannie. Podpowiada ,aby Kupujący/Odbiorca zadzwonił do kuriera DPD i spróbował się z nim umówić. Kurier nie odbiera juz telefonu. Klient dzwoni do DPD filii wrocławskiej ,że odbierze ją osobiście. Trwa to 4 h zanim się dodzwania. Dostaje info, że paczka jest już zwrócona no nas/nadawcy. Dzwonię do DPD ,że jest to zupełnie bez sensu ,że Klient deklarował odbiór osobisty. Pani z infolinii ,że już się nie da nic zrobić , paczka wysłana. Dziś rano odbieram paczki od kuriera DPD w Warszawie. Muszę jeszcze za to zapłacić. Dziś paczki zostaną ponownie nadane z tą różnicą ,że dostawa do domu Klienta.
I teraz jakie mam ruchy zrobić w z numerem przesyłki?
@hultajespzoo I teraz jakie mam ruchy zrobić w z numerem przesyłki?
Dodać drugi numer przesyłki a tamto bym reklamował bo mieli zamknięty punkt i to ich problem 😞
Reklamacja oczywiście zgłoszona. A ,czy ich problem to nie sądzę 😞 Dla mnie jest to zupełnie źle rozwiązanie. Powinno w takim wypadku ,być skierowane do najbliższego innego DPD Pickup.