Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynamy przygodę z allegro. Zaszło niedopatrzenie podczas pakowania produktów, klient zamówił dwie sztuki tego samego, została mu wysłana jedna sztuka. W związku z tym oczywiście chcemy jak najszybciej dosłać brakujący przedmiot, moje pytanie brzmi jak to zrobic prawidlowo? Czy mogę wejść w ten zakup i nadać kolejną przesyłkę? Proszę o informację jak to poprawnie zrobić, aby klient otrzymał jak najszybciej brakujący przedmiot.
@GlobalDealz tak nadaj kolejną paczkę, przez allegro lub na własną rękę, uprzedź kupującego o pomyłce że już wysyłasz brakujący produkt 🙂
@GlobalDealz oczywiście koszty poniesiesz Ty, ale to nic w porównaniu z dyskusją, negatywem, obniżoną punktacją a jak świeże konto to z blokadą sprzedaży 😞
Rozważ też mały gratis lub zabawną karteczkę z przeprosinami 😄