Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Client:125211682 osoba przebija wszystkie oferty i wygrywa 3 aukcje które dziś mi się miały skończyć. Po moich mailach i sms-ach pisze do mnie:
„witam, bardzo przepraszam ale muszę anulować zakup ponieważ nie zauważyłam że jest pan prywatnym sprzedawcą i że nie ma zwrotu a skoro zwrot towaru nie jest możliwy to ja boję się kupować tych telefonów ponieważ jeśli się okaże że telefony które Pan sprzedaje i które kupiłam od Pana nie są oryginalne to nie będę mogła ich zwrócić skoro zaznaczył Pan w ofercie że zwrot nie jest możliwy, a mnie interesują wyłącznie oryginalne telefony nie podróbki”
We wszystkich aukcjach ta sama odpowiedź. Numer telefonu niemiecki ale adres w Polsce. Konto niespełna miesiąc. Licytacje za pomocą jakiegoś narzędzie bo wrzuca ofertę na minutę przed końcem (z jednej aukcji udało mi się odwołać bo byłyby 4 trafione).
Tylko że ja nic o zwrotach w ofercie nie pisze....
Pomysły? Zgłosić do Allegro ale oni mają to gdzieś i nie blokują kont nawet tych podejrzanych.
Zapewne nie jestem jedynym więc jak taką osobę powstrzymać przed zabawą za którą my płacimy?
Tylko Allegro może takich zablokować, niby jakbyś chciał to zrobić, zgłaszaj.
To mu odpisz, że nie wyrażasz zgody na anulowanie transakcji i czekasz na zapłatę. Sam ci przecież gość napisał, że od prywatnego sprzedawcy nie ma prawa do zwrotu (anulowanie transakcji to formalnie jest zwrot).
Dla mnie nieopłacenie aukcji i rezygnacja nie ma nic wspólnego ze zwrotem. Zwrot można rozpatrywać po sfinalizowaniu transakcji kiedy nastąpi przekazanie kasy i towaru
Smutna rzeczywistość w serwisie - zamiast promowania zdrowych postaw, odpowiedzialności czy też uczciwości
To allegro z Ciebie zrobiło potencjalnego oszusta, sprawdź jakie komunikaty serwis przekazał Kupującemu, często przy zakupie są podawane ostrzeżenia, że produkt nie jest nowy, jest od osoby prywatnej czy też informacje, że nie obowiązuje w tym momencie ustawa konsumencka.
Serwis często w ten sposób zrzuca odpowiedzialność na sprzedawcę lub z ostrożności pisze tak by uniknąć ewentualnych roszczeń kupującego.
Możesz też uczestniczyć w tym szaleństwie - zażądać od Kupującego zaświadczenia o niekaralności, braku zaległości w us i zus czy w funduszu alimentacyjnym, oświadczenia, że jego pieniądze są w pełni legalne, nie podlegają zajęciu komorniczemu, skanu dowodu i potwierdzenia z banku, że środek płatniczy jakim się posługuje do niego należy.
Możesz też wykorzystać głupotę kupującego - skoro przyznał się, że wie o ograniczeniach czyli został skutecznie powiadomiony, że zawarł transakcję na kanwie kodeksu cywilnego to wykorzystać zapisy i przymusić go do wykonania umowy lub zwrotu poniesionych kosztów, w kodeksie cywilnym nie ma mowy o jakimś anulowaniu umowy w tym przypadku.
@arielat w kodeksie cywilnym zawarcie umowy i zapłata to dwie różne sprawy, pozostaje jeszcze kwestia zapisków regulaminu allegro - nie wiemy czy to było zwykłe allegro czy też allegro lokalnie
To Allegro zwykłe ale to jakaś grubsza sprawa jest bo już wznowić nie mogę bo weszła Ochrona Marek. To wygląda jak działanie na zlecenie Allegro bo mam już 2 takiego klienta z tego samego dnia. Konto ma 2 miesiąca i też zakup w ostatnim momencie i ślizganie. I tak zmusili nas do przejścia na Lokalne 🙂
@arielat jak potwierdzisz dobrowolny haracz 2500zł to będziesz mógł wejść do normalnej sprzedaży
Nie zrobisz tego na zwykłym koncie nawet jakbyś chciał. Od dawna wiadomo że zmienili sobie Allegro we własny sklep i główny nurt idzie w kierunku wykoszenia konkurencji z własnej platformy. Przecież sami sobie nie płacą prowizji więc są tańsi niż inna firma przy tej samej cenie zakupu towaru od producenta. Mogą więc sprzedawać trochę taniej - świadomy klient wybierze opcję tańszą o kilka zł - i mieć dokładnie taki zysk jak inna firma. Zwijają w ten sposób klientów z rynku.