Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient nie odebrał opłaconej paczki z paczkomatu. Wysłana była prośba o wybranie paczki na czas SMS-em i e-maila. Brak kontaktu, zero odpowiedzi. Paczka wróciła, minął miesiąc i nadal brak kontaktu. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Numer do klienta najprawdopodobniej jest zły, na e-maile nie odpowiada...
Zwróc mu kase pomniejszoną o zwrot i złóż wniosek o zwrot prowizji
Nie powinnam jako sprzedawca odstąpić od umowy? Towar jest nadal klienta
@pikset Tak towar nadal jest kupującego, brak kontaktu więc czekasz. Powinieneś napisać, wyznaczyć mu czas na odebranie, masz w razie czego podkładkę do "zutylizowania" towaru.
A ile tak trzeba czekać? By uznać sprawę za zamkniętą
@pikset Wyznacz mu np 7dni.