anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka a zwrot kosztów przesyłki

duchashopp
#9 Pomysłodawca#
Spoiler
Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu za którą wcześniej zapłacił (plus koszt wysyłki 8,99). Czy w takim przypadku mam zwrócić mu kwotę za sam przedmiot czy za przedmiot + przesyłka? 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Powinien odstąpić od umowy zakupu, towar jest nadal wówczas jego. Ale jak zwrot to koszt towaru + najtańszy koszt wysyłki w danej ofercie.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@duchashopp zapytaj się czy chce ponowną wysyłkę (za opłatą) czy odstępuje od umowy zakupu. Jeśli odstępuje, to ponosi oczywiście koszty zwrotu rzeczy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale paczkomat InPostu jest darmowy zwrot, jeżeli to InPost. oczywiście jak powtórna wysyłka to powtórna oplata.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@duchashopp jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem oraz  otrzymasz rezygnację z zakupu zwracasz za towar + najniższy koszt przesyłki jaki klient miał do do wyboru w momencie zakupu .

oznacz moderatorów

duchashopp
#9 Pomysłodawca#

Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu za którą wcześniej zapłacił (plus koszt wysyłki 8,99). Czy w takim przypadku mam zwrócić mu kwotę za sam przedmiot czy za przedmiot + przesyłka? 

oznacz moderatorów