Nieodebrana paczka a zwrot kosztów przesyłki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powinien odstąpić od umowy zakupu, towar jest nadal wówczas jego. Ale jak zwrot to koszt towaru + najtańszy koszt wysyłki w danej ofercie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@duchashopp zapytaj się czy chce ponowną wysyłkę (za opłatą) czy odstępuje od umowy zakupu. Jeśli odstępuje, to ponosi oczywiście koszty zwrotu rzeczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale paczkomat InPostu jest darmowy zwrot, jeżeli to InPost. oczywiście jak powtórna wysyłka to powtórna oplata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@duchashopp jeśli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem oraz otrzymasz rezygnację z zakupu zwracasz za towar + najniższy koszt przesyłki jaki klient miał do do wyboru w momencie zakupu .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu za którą wcześniej zapłacił (plus koszt wysyłki 8,99). Czy w takim przypadku mam zwrócić mu kwotę za sam przedmiot czy za przedmiot + przesyłka?